Samochodowy baby boom
Renault rozpoczęło we Francji kampanię billboardową informując o posiadaniu najmłodszej gamy aut w Europie. Scenic - 4 miesiące, Megane - 11 miesięcy, Laguna - 23 miesiące... zamiast samochodów - zdjęcia dzieci odpowiadających wiekiem prezentowanym modelom.
fot. Renault
|
fot. Renault
|
Plakaty ze zdjęciami porównujące wiek dzieci do czasu wprowadzenia nowych modeli Renault na rynek, pojawią się na ponad 180 tysiącach billboardów. Wsparciem kampanii we Francji będą spoty reklamowe emitowane w telewizji i w Internecie. Kampania potrwa do 22 września.
fot. Renault
|
W ciągu ostatnich trzech lat Renault odświeżyło ofertę, wprowadzając na rynek aż osiemnaście nowych modeli: Twingo, Clio, Clio Grandtour, Modus, Grand Modus, Megane Hatchback, Megane Grandtour, Megane Coupe, Scenic, Grand Scenic, Koleos, Laguna Hatchback, Laguna Grandtour, Laguna Coupe, Kangoo, Kangoo Express, Kangoo Express Compact oraz Kangoo be bop.
Dzięki tym premierom francuski koncern posiada dziś najmłodszą gamę pojazdów w Europie.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: