
Black Friday czy Green Saturday? Badania Forda pokazują, że kupujący będą czekać i płacić więcej za ekologiczne dostawy
Okazuje się, że chcemy, by nasze paczki i zakupy online były transportowane pojazdami elektrycznymi.
Według nowego badania zleconego przez Forda, większość kupujących w Wielkiej Brytanii i Niemczech (ale z pewnością w innych europejskich krajach także) wolałaby otrzymywać dostawy online transportowane pojazdami o napędzie elektrycznym.
Ponad połowa badanych (58%) stwierdziła, że wolałaby, aby ich usługa dostawy korzystała z pojazdu o napędzie elektrycznym, a 49% ankietowanych byłoby gotowych czekać dłużej na bardziej ekologiczne dostawy. Jednak liczba kupujących, którzy byliby gotowi zapłacić dodatkowe pieniądze za bardziej energooszczędne dostawy, była mniejsza – wynosiła 28%.
Ford zlecił badanie, aby lepiej zrozumieć nastawienie konsumentów do elektryfikacji. W świetle blokad COVID-19, oczekuje się, że tegoroczny Black Friday znacznie przyczyni się do wzrostu ruchu samochodów dostawczych dostarczających towary pod drzwi klientów.
Po europejskich drogach jeździ ponad 32 miliony samochodów dostawczych, a Ford zaczął już wprowadzać zelektryfikowane wersje swoich najlepiej sprzedających się samochodów dostawczych.
Dave Petts, lider rynku miejskich zelektryfikowanych samochodów dostawczych, Ford of Europe, powiedział:
Zakupy w domu to w dużej mierze „nowa norma” i zachęcające jest, że dla wielu osób kluczową sprawą jest sposób, w jaki otrzymują dostawy. Pomagamy firmom dostawczym zmniejszyć ich ślad węglowy dzięki naszym hybrydowym i bezemisyjnym samochodom dostawczym, w tym nadchodzącemu całkowicie elektrycznemu E-Transitowi.
Przeczytaj też: Ford E-Transit, czyli nadszedł czas na elektryczne dostawczaki. Zasięg do 350 km!
Ford Transit Custom Plug-In Hybrid van jest już w sprzedaży w całej Europie i łączy w sobie wydajny 1,0-litrowy silnik benzynowy EcoBoost z podpodłogowym akumulatorem. Ten system zapewnia zasięg o zerowej emisji do 50 km i łączny zasięg 500 km, wspierany przez innowacyjną technologię geofencing, która automatycznie przełącza furgonetkę na napęd wyłącznie akumulatorowy w strefach o niskiej emisji. Firmy mogą również tworzyć własne geostrefy, aby poprawić jakość powietrza we wrażliwych lokalizacjach, takich jak szkoły, parki i okolice magazynów.
Niedawno zapowiedziany samochód dostawczy Ford E-Transit to znacząca zmiana w środowisku miejskich samochodów dostawczych. Oferuje taką samą przestrzeń ładunkową, jak istniejące tranzyty z silnikiem diesla i docelowy zasięg do 350 km, umożliwiając firmom miejskim pracę na zwykłych trasach niezależnie od obciążenia i pogody.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: