Twingo na fali
Po sukcesie Renault Clio Rip Curl w 2007 roku, francuski producent postanawia kontynuować owocną współpracę z producentem sprzętu i odzieży surfingowej oraz snowboardowej i prezentuje kolejną limitowaną edycję. Tym razem logo Rip Curl sygnuje Renault Twingo Dynamique.
fot. Renault
|
Seria limitowana o nazwie Rip Curl zastąpiła w ofercie rynku polskiego i krajów bałtyckich wersję Dynamique. Samochód wyróżnia się dodatkowo naklejkami Rip Curl umieszczonymi na obudowach świateł przeciwmgłowych, tylnym słupku i tylnej klapie.
W kabinie wprowadzono nowy wystrój wyróżniający się specjalną tapicerką z wyszywanym logo Rip Curl oraz nakładkami na progi z logo firmy. Czerwony odcień lakieru podkreśla dynamiczny charakter samochodu. Ten sam kolor odnajdziemy również we wnętrzu na włącznikach klimatyzacji, obramowaniu prędkościomierza oraz obudowie przenośnego schowka na drobne przedmioty.
fot. Renault
|
Dostępne są jeszcze cztery inne odcienie lakieru, metalizowane (Szary Platynowy, Niebieskoszary, Błękit Extreme, Czarna Perła), a także dwa kolory niemetalizowane (Biel Alpejska, Czerwień Rubinu).
W Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii seria jest oferowana z silnikiem 1.2 16V 75 KM. Samochód kosztuje na polskim rynku 40 700 zł.
RIP CURL
Pojemność skokowa silnika: 1149 cm3
Moc maksymalna: 56 kW / 75 KM przy 5500 obr./min
Maks.moment Obr. CEE: 107 Nm przy 4250 obr./min
Ilość zaworów: 16
Skrzynia biegów: mechaniczna, 5-biegowa
Układ hamulcowy: hamulce tarczowe z przodu i z tyłu
Prędkość maks. 170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km: 12 s.
Emisja CO2: 135 g / km.
Zużycie paliwa:
– cykl miejski (zimny start) 7,5 l/100 km
– cykl pozamiejski 4,7 l/100 km
– cykl całkowity 5,7 l/100 km
Zbiornik paliwa: 40 l
NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY WYPOSAŻENIA SERYJNEGO TWINGO RIP CURL
ABS z systemem wspomagania nagłego hamowania
Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera czołowe i boczne
Elektryczne, zmienne wspomaganie układu kierowniczego
Centralny zamek zdalnie sterowany
Klimatyzacja
Radio CD MP3 z oddzielnym wyświetlaczem i sterowaniem przy kierownicy
Szyby i lusterka boczne regulowane elektrycznie
Obrotomierz Rip Curl
Kierownica i fotel kierowcy regulowane na wysokość
Tylne siedzenia niezależne, przesuwane i składane
Przenośny schowek Organizer Box
Skórzana kierownica
Światła przeciwmgłowe w specjalnej obudowie Rip Curl
Specjalna tapicerka Rip Curl
NAJWAŻNIEJSZE WYPOSAŻENIE OPCJONALNE TWINGO RIP CURL
Dodatkowe przyciemnienie szyb bocznych i szyby tylnej
Klimatyzacja automatyczna
Czujnik światła i deszczu
System ESP/ASR
Aluminiowe obręcze kół 15\”
Elektrycznie otwierany dach
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: