Porsche razem z nowym start-upem wspierają elektomobilność
Porsche Digital poszerza działalność firmy na polu elektromobilności i wzbogaca swoje biznesowe portfolio o start-up &Charge – cyfrową platformę, dzięki której użytkownicy mogą zbierać punkty na internetowe zakupy produktów i usług z branży elektromobilności.
Porsche Digital to technologiczna i cyfrowa „kuźnia” producenta samochodów sportowych z siedzibą w Stuttgarcie-Zuffenhausen. Głównym zadaniem firmy jest odszukiwanie i skalowanie nowych cyfrowych modeli biznesowych oraz optymalizacja istniejących produktów. W tym celu spółka opracowuje cyfrowe produkty i usługi, oraz projektuje technologicznie wyśrubowane rozwiązania branżowe.
Start-up &Charge oferuje pierwszy program lojalnościowy dla użytkowników elektromobilności w Europie. &Charge to cyfrowa platforma, dzięki której użytkownicy mogą zbierać punkty na internetowe zakupy produktów i usług z branży elektromobilności
Za wszystkie zakupy, rezerwacje i inne transakcje, które są realizowane za pośrednictwem platformy, użytkownicy otrzymują tzw. kilometry, które będą mogli później wykorzystać między innymi na ładowanie pojazdu elektrycznego oraz opłacenie przejazdów publicznymi jednośladami na prąd czy usług car-sharingu.
Mattias Ulbrich, dyrektor generalny Porsche Digital, wyznał:
W krótkim czasie nasz zespół w Porsche Digital wykorzystał swój pomysł i stworzył udaną, niezależną firmę. Cyfrowe platformy mogą znacznie przyspieszyć zmiany zachodzące w kierunku zrównoważonej mobilności.
Przeczytaj też: Jak wymawiać nazwę „Porsche”?
Platforma &Charge jest obecnie dostępna w Niemczech, Austrii, Belgii i Holandii, a wkrótce ma zadebiutować także w innych krajach. Jak dotąd oferta spotkała się z dobrym przyjęciem: do inicjatywy dołączyło już wiele firm partnerskich, w tym ponad 600 partnerów z branży e-handlu oraz 11 dostawców usług z zakresu mobilności. Obecnie zespół pracuje głównie nad uzupełnieniem ofert stacjonarnych. W Badenii-Wirtembergii w Niemczech zawarto pierwsze partnerstwa w branży gastronomicznej oraz handlu detalicznego.
Eugen Letkemann, dyrektor generalny &Charge, wyjaśnia:
Dzięki naszej platformie staramy się mieć swój wkład w zmiany zachodzące w zakresie mobilności. W centrum naszej działalności stawiamy klienta i tworzymy lukratywne zachęty do korzystania z rozwiązań zrównoważonej mobilności. Kluczem jest tu oferowanie naszym użytkownikom szerokiej gamy usług – zarówno jeśli chodzi o zbieranie, jak i realizację kilometrów.
Przeczytaj też: Jubileuszowa edycja Porsche 911
Co ciekawe, już od chwili powstawania &Charge jest firmą neutralną dla klimatu. Start-up nie tylko unika, ogranicza i kompensuje emisje CO2 z własnej działalności gospodarczej, ale także pochodzące od użytkowników. Klienci mogą korzystać ze zgromadzonych „kilometrów” do wspierania certyfikowanych projektów ochrony klimatu.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: