Kup koszulkę od Formuły 1 i wesprzyj akcję charytatywną
Koszulki, bluzy czy maseczki z #WeRaceAsOne już dziś mogą być twoje! Noś kultowy dowód determinacji F1, by stawić czoła największym problemom dzisiejszego świata i wesprzyj akcję charytatywną.
Formuła 1 stworzyła inicjatywę #WeRaceAsOne, by walczyć z wyzwaniami związanymi COVID-19 i globalną nierównością. Symbolem akcji jest tęcza. Wybrano tęczę, ponieważ stała się ona symbolem, używanym na arenie międzynarodowej w ostatnim kryzysowym czasie, zbliżania i jednoczenia się społeczności:
#WeRaceAsOne to nasza inicjatywa mająca na celu walkę z największymi problemami, które mają obecnie wpływ nie tylko na nasz sport, ale także na globalne społeczności. Jesteśmy zjednoczeni. Dla pracowników pierwszej linii. Za włączenie i równość. Dla bardziej zrównoważonej przyszłości.
Wyścigi to nasza pasja. Jednak naszą misją jest doprowadzenie do długotrwałych globalnych zmian.
Przeczytaj też: #WeRaceAsOne – nowa inicjatywa Formuły 1 w walce z globalną nierównością
Teraz do sprzedaży trafiły ubrania i akcesoria z charakterystycznym tęczowym logo i napisem #WeRaceAsOne. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany przez Formułę 1 na cele charytatywne.
Zainteresowani mogą nabyć tęczowe akcesoria TUTAJ.
Kupicie?
Najnowsze
-
Nowa Toyota Land Cruiser. Ewolucja ikony samochodów terenowych
• Nowa Toyota Land Cruiser to wciąż niezawodny i trwały prawdziwy samochód terenowy • Stylistyka, która nawiązuje do legendarnych poprzedników • Zupełnie nowa konstrukcja ramowa na platformie GA-F o zwiększonej sztywności, lepszych właściwościach jezdnych oraz pewniejszym prowadzeniu na drodze i w terenie • Pierwszy Land Cruiser z elektrycznym wspomaganiem kierownicy oraz systemem rozłączania przedniego stabilizatora • Udoskonalony silnik 2,8 l i nowa skrzynia automatyczna o ośmiu przełożeniach • Land Cruiser z układem mild hybrid 48V dołączy do gamy pod koniec 2025 r. -
Nowa Škoda Elroq już w polskim cenniku i konfiguratorze
-
MOTORYZACYJNE MUZEA NA TRASACH SLOW ROAD
-
Elektryczny SUV Cadillac Vistiq wjedzie do salonów w 2025 roku
-
Alfa Romeo Junior jednym z finalistów konkursu „Car of the Year”
Zostaw komentarz: