Reklama GEICO demoralizuje dzieci?
Nowy film reklamowy wypuszczony przez firmę ubezpieczeniową GEICO ze świnką Maxwellem w roli głównej nie wszystkim przypadł do gustu. Organizacja „One Million Moms” wystosowała oficjalny protest, oskarżając firmę o... promowanie zoofilii.
GEICO (skrót od Government Employees Insurance Company) kręci swoje telewizyjne reklamy wedle określonego klucza: przewodnim hasłem jest “15 minut może ci dać 15% zniżki na ubezpieczenie samochodu”, a bohaterem charakterystyczna postać, a to jaskiniowiec, a to gekon, a to właśnie świnka Maxwell.
fot. GEICO |
To ostatnie wcielenie nie przypadło do gustu konserwatywnej chrześcijańskiej organizacji American Family Association, prowadzącej portal „One Million Moms”. Zdaniem oburzonych protestujących formuła reklamy „poniża kobiety”, „promuje zoofilię” i wpaja dzieciom „niebezpieczne wzorce seksualne”.
Czy tak jest? Oceńcie same…
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Zostaw komentarz: