Citroen C4 WRC

Królujący na odcinkach specjalnych mistrzostw świata od 2007 roku Citroen C4 WRC.

Fot. Citroen

Silnik:

4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1998 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie

Maksymalna moc: 315 KM przy 5500 obrotów/minutę

Maksymalny moment: 580 Nm przy 2750 obrotów/minutę

Wtrysk wielopunktowy wtrysk Magneti-Marelli, typ: ECB11, turbosprężarka Garrett

Dwa wałki rozrządu w głowicy, cztery zawory na cylinder

Przeniesienie napędu:

Sprzęgło węglowe, trzytarczowe,

6-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Xtrac

Hamulce:

Aldon, chłodzone wodą w specyfikacji asfaltowej, tarczowe, wentylowane

Przód: 380 mm i 6-tłoczkowe (asfalt) i 310 mm i 4-tłoczkowe (szuter)

Tył: 318mm (asfalt), 310 mm (szuter) 4-tłoczkowe

Hamulec ręczny – hydrauliczny

Zawieszenie:

Reiger – MacPherson (przód) i Trailing-Arm (tył)

Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie

Koła:

– asfalt 8×18 cali

– szuter 7×15 cali

Wymiary:

długość: 4274 mm

szerokość: 1800 mm

masa: minimum 1230 kg

rozstaw osi: 2,608 mm

 

 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze