Opel Zafira Life jako kompaktowy kamper. Wielofunkcyjny jak szwajcarski scyzoryk?
Zafira Life jest idealna na wakacyjne wycieczki z rodziną i z przyjaciółmi a jako kamper sprawdzi się na dłuższy wypad "pod chmurką". Co znajdziemy w wyposażeniu?
Przestronny van jest dostępny w trzech długościach i ma bardzo zróżnicowane wnętrze. Opcjonalnie drzwi przesuwne otwierają się i zamykają elektrycznie, a wąski promień skrętu, widoczność dookoła i łatwość prowadzenia sprawiają, że Zafira Life jest idealna na wakacyjne wycieczki z rodziną i z przyjaciółmi. Ponadto dzięki specjalistycznym zabudowom Zafira Life może stać się również kamperem, oferującym jeszcze większą swobodę i komfort wypoczynku.
Dla początkujących: Kamperem na wakacje – ile to kosztuje. Poradnik dla początkujących
Oferowana na niemieckim rynku Zafira Life z zabudową firmy Crosscamp ma długość 4,95 m i jest to w pełni wyposażony kamper z miejscem do spania dla czterech osób. Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. takie elementy jak podnoszony dach, łóżko, wyposażone szafki i aneks kuchenny. Wiele dodatkowych opcji można zamówić indywidualnie.
Opel Zafira Life z zabudową firmy Crosscamp jest oferowany z pełną gamą silników diesla i przekładni w czterech wersjach mocy. Wyposażone w technologię oczyszczania spalin SCR, wszystkie silniki spełniają normę Euro 6d-TEMP dla nieograniczonej mobilności.
Jazdę Oplem Zafirą Life po nieutwardzonych drogach ułatwia opcjonalny system kontroli trakcji IntelliGrip, który zapewnia przyczepność wymaganą na każdym rodzaju nawierzchni.
Więcej: Kampery i przyczepy – kto jest kim w świecie caravaningu?
Szeroka gama opcjonalnych systemów wspomagania obejmuje wspomaganie świateł drogowych, ostrzeganie przed sennością, wspomaganie utrzymania pasa ruchu i rozpoznawanie znaków drogowych z tempomatem pół-adaptacyjnym, a także ostrzeganie o kolizji czołowej z asystentem hamowania awaryjnego.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Cena?