Ciężarówka z łodzią utknęła na przejeździe. Po chwili przyjechał pociąg
Przejazdy kolejowe to jedne z najbardziej niebezpiecznych miejsc na drogach. To także miejsca, gdzie czasami okazuje się, że strach przed zarysowaniem lakieru okazuje się silniejszy przed strachem o własne życie.
Tym razem głównym bohaterem jest kierowca ciągnika siodłowego, który transportował łódź na naczepie. Z opisu możemy dowiedzieć się, że pojazd utknął na przejeździe. Co wydaje się mało prawdopodobne, ponieważ teren w tym miejscu jest równy, a tory zrównano z asfaltem. Macie jakiś pomysł co mogłoby spowodować, że zestaw „utknął” w tym miejscu?
Zablokowała autem przejazd kolejowy. Jak do tego doszło?
W naszej ocenie powodem „utknięcia” były opadające rogatki. Historia zna wiele przypadków kierowców, którzy woleli narazić własne życie, byle tylko nie wyłamać barier. W dalszej części nagrania nie ma zaskoczenia – pociąg nadjeżdża i rozbija łódź oraz naczepę w drobny mak. Na szczęście w zderzeniu nikt nie ucierpiał.
Chciał zawrócić na przejeździe kolejowym. Utknął, a potem przyjechał pociąg
Przy okazji przypominamy: lepiej zarysować lakier wyłamując rogatki, niż zginąć. Rogatki zwykle można wyłamać gołymi rękami. Auto, które stoi na torach i nie chce zapalić, może przejechać parę metrów na rozruszniku (wrzucamy jedynkę, puszczamy sprzęgło i przekręcamy kluczyk, trzymając go do zjechania z torów). Na przejazdach kolejowych znajdują się też naklejki z numerem telefonu oraz numerem przejazdu. W ten sposób można szybko powiadomić o sytuacji kolej, która ostrzeże wszystkich zbliżających się maszynistów o niebezpieczeństwie.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Nowa Toyota Land Cruiser. Ewolucja ikony samochodów terenowych
• Nowa Toyota Land Cruiser to wciąż niezawodny i trwały prawdziwy samochód terenowy • Stylistyka, która nawiązuje do legendarnych poprzedników • Zupełnie nowa konstrukcja ramowa na platformie GA-F o zwiększonej sztywności, lepszych właściwościach jezdnych oraz pewniejszym prowadzeniu na drodze i w terenie • Pierwszy Land Cruiser z elektrycznym wspomaganiem kierownicy oraz systemem rozłączania przedniego stabilizatora • Udoskonalony silnik 2,8 l i nowa skrzynia automatyczna o ośmiu przełożeniach • Land Cruiser z układem mild hybrid 48V dołączy do gamy pod koniec 2025 r. -
Nowa Škoda Elroq już w polskim cenniku i konfiguratorze
-
MOTORYZACYJNE MUZEA NA TRASACH SLOW ROAD
-
Elektryczny SUV Cadillac Vistiq wjedzie do salonów w 2025 roku
-
Alfa Romeo Junior jednym z finalistów konkursu „Car of the Year”
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Dokladnie. Widac to na innych nagraniach ze naczepa wisi na wybrzuszeniu drogi. Jest na YT filmik z kamery z domu gdzie dokladnie to widac
Anonymous - 5 marca 2021
Co Ty pitolisz ?
Anonymous - 5 marca 2021
Na rozruszniku ciezarowka hehe kto to pisze
Anonymous - 5 marca 2021
To jest twarda lokomotywa ani sladu
Anonymous - 5 marca 2021
Przed każdym przejazdem kolejowym powinien być znak stop
Anonymous - 5 marca 2021
Ten bezmózg który kierował ciężarówką powinien zostać obciążony całością kosztów. Większego idioty ze świecą szukać.
Anonymous - 5 marca 2021
Coś nie działa kierowcy na kursie prawa jazdy powinni być nauczenie że w takiej sytuacji jedziemy rogatki to nie mur .
Anonymous - 5 marca 2021
Jest to specjalna naczepa do przewożenia gabarytów tzw. low deck. Niski prześwit takiego zestawu sprawia, że można się powiesić nawet na krawężniku. Oczywiście drogi w Polsce słabo oznakowane.
Anonymous - 5 marca 2021
Nawet jak utknie na szynach to ma poduszki by go podnieść. Huj ze szlabanem. Szlaban warty parę setek a straty na parę baniek
Anonymous - 5 marca 2021
Po co piszesz? „sensacji szukasz.
Pozdrawiam l
Anonymous - 5 marca 2021
Czasem mnie zastanawia dlaczego nie dzwonią na numer alarmowo?
Anonymous - 5 marca 2021
Problemem było zawiśnięcie naczepy. A to działo się w Norwegi.
Anonymous - 5 marca 2021
Z tym wątkiem z włączeniem jedynki oraz rozrusznikiem to nieprawda żadna ciężarówka nie ma takiej opcji gdyż w momencie wliczonego biegu rozrusznik nie funkcjonuje
Anonymous - 5 marca 2021
Przepraszam za błąd. Zmień na tryb manualny
Anonymous - 5 marca 2021
Stara zasada kierowcy. Nie zmieniamy biegów na przejeździe kolejowym. Jeżeli jedziesz automatem zmnien na manual
Anonymous - 5 marca 2021
Co za durnoty. Na Norweskim serwisie czytałem, że właśnie pojazd utknął, a rogatki opuściły się później.
Druga sprawa. Większość ciężarówek ma automatyczną skrzynie biegów. Spróbuj panie pseudo dziennikarzu ruszyć automatem na rozruszniku. W tym internecie tyle bzdur, że pandemia musi wybić jeszcze dużo ludzi.
Anonymous - 5 marca 2021
Taki kierowca to skarb
Anonymous - 5 marca 2021
W nowych autach nie da się przejechać na rozruszniku. Żeby uruchomić silnik należy wcisnąć sprzęgło .
Anonymous - 5 marca 2021
Debile
Anonymous - 5 marca 2021
A czy to widać że to nie u nas przejazd??? U nas 2 światła na przejeździe kolejowym i tak kierowca nie widziałem!!!!
Anonymous - 5 marca 2021
Pan redaktor nie zna specyfiki nowych sam ciężarowych które mają najczęściej automatyczne skrzynie biegów a z manualna skrzynia biegów mają zabezpieczenie jak auto jest na biegu to rozrusznik nie reaguje tak że panie redaktorze proszę się doszkolić zanim pan zacznie głupoty pisać. To nie jest samochód osobowy.
Anonymous - 5 marca 2021
Ale to widać na nagraniu że naczepa jest dużo niżej od konia. Musiał utknąć!Sam jeżdżę megą i czasem się zdarzy o coś zachaczyć podporami od naczepy. Takie drogi.
Anonymous - 5 marca 2021
Kiero zawadził o tory, wiem od naocznych świadków. Dlaczego nie uniósł lawety aby się uwolnić pojęcia nie miał. Chyba poprostu spanikował.
Anonymous - 5 marca 2021
Idiot
Anonymous - 5 marca 2021
Inne źródła podają że przejazd nie jest idealnie równy a pojazd utknąl gdyz zaczepił elementem podwozia onszyny w taki sposób ze nie dało się pojechac ani donprzodu ani do tyłu. Rogatki opadły na już zakleszczony pojazd.