
BMW i7 – cena w Polsce. Cena może mocno zaskoczyć
Niemiecki producent opublikował cennik BMW i7. Ile trzeba zapłacić za elektryczną limuzynę marki z Monachium?
Nowe BMW Serii 7 będzie początkowo dostępne w Europie tylko w wersji elektrycznej. Niemiecka marka postanowiła nie wprowadzać na Stary Kontynent czysto benzynowych jednostek i nie wiadomo, czy te dołączą do oferty w przyszłości. Na wiosnę 2023 roku ofertę silnikową uzupełni 6-cylindrowy wysokoprężny silnik rzędowy o mocy 300 KM w samochodzie BMW 740d xDrive.
Elektryczne BMW i7 xDrive60 napędzają dwa silniki elektryczne, które wspólnie generują moc 544 KM i 745 Nm momentu obrotowego. Od 0 do 100 km/h rozpędza się w 4,7 sekundy, a prędkość maksymalna to 240 km/h. Na jednym ładowaniu przejedzie do 625 kilometrów.
W późniejszym czasie wprowadzone zostaną inne warianty modelowe elektrycznego BMW i7, między innymi topowy model BMW i7 M70 xDrive o mocy 660 KM.
BMW i7 – cena w Polsce
Ceny BMW i7 xDrive60 zaczynają się w Polsce od 650 000 złotych.
Standardowe wyposażenie obejmuje system soft-close dla drzwi, adaptacyjne światła LED, szklany dach bez funkcji otwierania i zawieszenie pneumatyczne. Bez dopłaty kierowcy będą także cieszyć się podświetlaną atrapą chłodnicy Iconic Glow oraz cyfrową listwą ozdobną Interaction Bar o wyglądzie kryształu. W standardzie znajduje się również nagłośnienie Bowers&Wilkins, co ucieszy osoby, które będą chciały wsłuchiwać się w dźwięki skomponowane przez Hansa Zimmera specjalnie dla tego auta.

BMW i7 – jak wypada na tle konkurencji?
Największym konkurentem BMW i7 na rynku jest Mercedes EQS, którego ceny zaczynają się od 453 300 złotych za wersję 350 z napędem na tylną oś i o mocy 292 KM. Zbliżona osiągami do i7 wersja 580 ma 523 KM, zasięg 650 kilometrów i kosztuje 621 000 tysięcy.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: