Richard Hammond poskramia potwory
Program Megajazda znanego z Top Gear Richarda Hammonda rusza już latem. W Polsce będzie nadawany przez BBC Knowledge od czwartku 16 sierpnia o godzinie 22.
Program Megajazda powstał na zamówienie BBC America. Jego gospodarz, Richard Hammond, przemierza Stany Zjednoczone, by uczyć się obsługi największych i najbardziej niebezpiecznych maszyn. Na każde zadanie będzie miał zaledwie kilka dni – spore wyzwanie, nawet przy wsparciu ekspertów.
![]() |
fot. materiały prasowe |
Hammond odwiedzi sześć miejsc, a w każdym z nich spędzi tylko trzy dni. Jeśli więc rzeczywiście będzie chciał nauczyć się kierowania mechanicznymi potworami, będzie musiał się bardzo postarać.
![]() |
fot. materiały prasowe |
W tej serii Hammond uda się m.in. do Fort Bliss, gdzie zasiądzie za kierownicą czołgu MI Abrams. Na wysypisku śmieci w Denver uruchomi ogromną zgniatarkę (która waży więcej niż wszystkie drużyny biorące udział w finale Super Bowl razem wzięte!). Na lotnisku Dallas-Fort Worth pod opiekę dostanie Strikera, najpotężniejszy wóz strażacki świata.
![]() |
fot. materiały prasowe |
W Orlando będzie operatorem dwutonowej kuli, którą w kilka sekund można zburzyć wielopiętrowy budynek.
![]() |
fot. materiały prasowe |
Richard weźmie także udział w ćwiczeniach, jakim poddawane są załogi amerykańskich czołgów. W ramach szkolenia prowadzonego przez rodzinę Louto, zajmującą się wyrębem lasów w Oregonie, mimo lęku wysokości wdrapie się na ogromne drzewo. Praca przy wielkich maszynach jest wielkim wyzwaniem, a mimo to Hammond znajduje jeszcze czas na wygłupy. Odkryje na przykład, że maszyna tnąca pnie nadaje się do… gry w rzutki. Jak się okazuje, ważącymi ponad dwie tony pniami można ciskać w samochód, którego Richard wyjątkowo nie cierpi – w minivana.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: