
Toyota Yaris GR Sport debiutuje w Europie. Specjalny lakier, 18-calowe koła i 125 KM
Toyota Yaris GR Sport to samochód, który nie kusi ani mocnym silnikiem, ani imponującą dynamiką. Sportowego charakteru auta należy doszukiwać się w stylistyce nadwozia i wnętrza oraz zawieszeniu, które zostało zmodyfikowane, by zapewnić bardziej precyzyjne prowadzenie pojazdu.
Toyota Yaris GR Sport wyróżnia się specjalnym lakierem Dynamic Grey, dostępnym wyłącznie dla modeli z linii GR Sport. Charakterystycznym elementem w wyglądzie auta są także specjalnie opracowane 18-calowe koła aluminiowe o polerowanych powierzchniach z czerwonymi zdobieniami, które nawiązują do kolorystyki zespołu Toyota Gazoo Racing. Atrapa chłodnicy zyskała nowy wzór kratki z charakterystycznym motywem „G”. Z tyłu uwagę zwraca dyfuzor w kształcie litery „T”.

Toyota zapewnia, że zarówno przednie, jak i tylne zawieszenie Yarisa GR Sport zostało zmodyfikowane, aby zapewnić lepsze osiągi. Amortyzatory mają reagować szybciej przy niższych prędkościach, przyczyniając się do lepszych reakcji układu kierowniczego i komfortu jazdy. Z kolei tylne sprężyny zoptymalizowano pod kątem zwiększenia stabilności nadwozia oraz zapewnienia lepszej przyczepności kół podczas przyspieszania i hamowania.
Toyota Yaris GR Sport – gama jednostek napędowych
Toyota Yaris GR Sport oferowana jest z klasycznym, benzynowym silnikiem 1.5 o mocy 125 KM współpracującym z manualną skrzynią biegów (iMT) oraz w wersji z napędem hybrydowym opartym na silniku 1.5, którego łączna moc wynosi 116 KM.

Nowa Toyota Yaris GR Sport będzie dostępna w Polsce od drugiego kwartału 2022 roku. Ceny nie są jeszcze znane, a to one w dużej mierze zdecydują o sukcesie tego samochodu na rynku.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Komentarze: