Victoria Macmillan Bell w jury Kobiecego Auta Roku
Brytyjska dziennikarka dołączyła do grona osób przyznających zaszczytne nagrody dla najlepszych kobiecych samochodów roku.
Kobiece Auto Roku to dość młoda nagroda, przyznawana od zaledwie 2009 roku. Grupa motoryzacyjnych ekspertek analizuje i wybiera najlepszy samochód, biorąc pod uwagę takie kryteria, jak między innymi bezpieczeństwo, estetyka, łatwość obsługi czy przyjazne dzieciom wnętrze. Pomysł na taką nagrodę wziął się ze statystyk sugerujących coraz większy wpływ kobiet na rynek samochodowy. To oznaczało, że producenci nie mogli już dłużej ignorować kobiecego punktu widzenia. Nagroda jest nie tylko sposobem uznania dla dobrego samochodu, ale też próbą mobilizacji bardziej konserwatywnych firm motoryzacyjnych.
Victoria Macmillan Bell jest już siedemnastą osobą w jury Auta Roku. Od kiedy rozpoczęła swoją pracę w epizodzie Top Gear, praktycznie nie rozstaje się z tematyką motoryzacyjną pisząc do takich gazet jak The Telegraph, The Independent czy do brytyjskiego Vouge. Była prowadzącą tegorocznego festiwalu prędkości w Goodwood i uczestniczy w audycjach radiowych i panelach dyskusyjnych BBC. W międzyczasie promuje dwie organizacje charytatywne – Fundusz ratowania gepardów i kobiecy ruch w walce z rakiem.
Założycielka nagród Auta Roku dla Kobiet, Sandy Myhre stwierdza w wywiadzie, że Victoria Macmillan Bell jest bardzo ważną osobistością w jury ze względu na świeże podejście do tematu motoryzacji.
Tegoroczną, główną nagrodę za najlepsze auto dla kobiet zebrało BMW serii 5 i Citroen DS3. Przyszłoroczni zwycięzcy zostaną wyłonieni w pierwszym kwartale 2012 roku, a wręczenie nagród odbędzie się na pokazach motoryzacyjnych we Frankfurcie, w połowie września.
Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej na temat wszystkich kobiet z jury, polecamy oficjalną stronę nagród:
http://www.womensworldcoty.com/
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: