Nowe – młodzieżowe oblicze Chryslera
Producent marki Chrysler wie jak zrobić wokół siebie zamieszanie. Przedstawiamy teledysk oraz spot reklamowy, które w ciągu zaledwie miesiąca skierowały wzrok milionów na auta tej marki.
Kim jest Rebecca Black? Do niedawna nastolatka jakich wiele, od miesiąca celebrytka, która dzięki wideoklipowi do piosenki „Friday” zdobyła w ciągu niecałych 30 dni ponad 57 milionów odsłon na You Tube. Chociaż muzycznie nic nie łączy jej z raperem Eminemem, który wystąpił w spocie reklamowym producenta, w równej mierze przyczyniła się do propogowania wizerunku marki Chrysler.
Pomijając banalne teksty oraz ocenę strony muzycznej trzeba przyznać, że z pewnością dzięki tej produkcji Chrysler na stałe zagościł w świadomości młodego odbiorcy. Chrysler Sebring Cabrio i Jeep Liberty – używane w filmie – z pewnością stały się obiektem pożądania przyszłych kierowców.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: