Świetna sesja treningowa Roberta Kubicy
W Brazylii pada! Większości z nas Ameryka Południowa kojarzy się z ciepłem i słońcem. Zresztą, do tej pory Grand Prix Brazylii odbywały się właśnie w sprzyjających warunkach pogodowych. Dzisiaj mokra nawierzchnia zdecydowanie odpowiadała kierowcy Renault.
Robert Kubica na Interlagos |
fot. Renault
|
Co znaczy umiejętnośc dostosowania się do warunków! Nie kto inny, tylko Polak jest po 3. sesji treningowej tym, który był w stanie najlepiej dostroić ustawienia swojego bolidu do wymagań mokrej, a później nieco przesychającej nawierzchni toru. Pod koniec regulaminowego czasu Kubica wykonywał przejazdy, po których zjeżdżał do swoich mechaników, aby znaleźć kompromisowe ustawienia i na każdym następnym okrążeniu uzyskiwał coraz lepszy czas. W konsekwencji, na 2 minuty przed końcem sesji był szybszy od Sebastiana Vettela o 0,309 sekundy. Oczywiście, dzisiejsze wyniki są nieporównywalne z uzyskiwanymi w trakcie piątkowych treningów, ponieważ kierowcy zmuszeni byli używać dzisiaj opon na mokrą nawierzchnię i opon przejściowych. Biorąc pod uwagę, że wyniki z treningów (na których, nota bene, Polak zwykle bardzo dobrze wypada) nie są miarodajne, ponieważ zespoły pracują nad różnymi szczegółami, zadanie przed GP Brazylii utrudnia jeszcze fakt, że prognozy zapowiadają raczej bezdeszczową pogodę w niedzielę. Ekipy muszą wziąć więc pod uwagę prawdopodobnie inne warunki w kwalifikacjach i podczas samego wyścigu. Bardzo dobrze sprawował się także dzisiaj Vitalij Pietrow, uzyskując 6. czas 3. sesji treningowej. Należy więc mieć nadzieję, że samochody Renault mają szansę na dobry wynik w przedostatnim wyścigu sezonu.
Wyniki 3. sesji treningowej:
Po. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba |
1 |
11 |
Robert Kubica |
Renault |
1’19.191 |
– |
16 |
2 |
5 |
Sebastian Vettel |
Red Bull-Renault |
1’19.500 |
0.309 |
17 |
3 |
2 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1’19.536 |
0.345 |
19 |
4 |
7 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1’19.735 |
0.544 |
9 |
5 |
8 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1’19.791 |
0.600 |
9 |
6 |
12 |
Vitaly Petrov |
Renault |
1’19.887 |
0.696 |
22 |
7 |
16 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso-Ferrari |
1’20.009 |
0.818 |
24 |
8 |
4 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1’20.056 |
0.865 |
13 |
9 |
1 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1’20.164 |
0.973 |
24 |
10 |
9 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
1’20.320 |
1.129 |
13 |
11 |
6 |
Mark Webber |
Red Bull-Renault |
1’20.337 |
1.146 |
6 |
12 |
3 |
Michael Schumacher |
Mercedes |
1’20.421 |
1.230 |
18 |
13 |
23 |
Kamui Kobayashi |
Sauber-Ferrari |
1’20.452 |
1.261 |
22 |
14 |
10 |
Nico Hülkenberg |
Williams-Cosworth |
1’20.535 |
1.344 |
12 |
15 |
17 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso-Ferrari |
1’20.541 |
1.350 |
27 |
16 |
15 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India-Mercedes |
1’20.546 |
1.355 |
20 |
17 |
14 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
1’20.613 |
1.422 |
20 |
18 |
22 |
Nick Heidfeld |
Sauber-Ferrari |
1’20.985 |
1.794 |
25 |
19 |
18 |
Jarno Trulli |
Lotus-Cosworth |
1’22.326 |
3.135 |
18 |
20 |
24 |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
1’22.449 |
3.258 |
28 |
21 |
19 |
Heikki Kovalainen |
Lotus-Cosworth |
1’22.874 |
3.683 |
20 |
22 |
25 |
Lucas di Grassi |
Virgin-Cosworth |
1’23.194 |
4.003 |
22 |
23 |
21 |
Bruno Senna |
HRT-Cosworth |
1’23.358 |
4.167 |
20 |
24 |
20 |
Christian Klien |
HRT-Cosworth |
1’23.650 |
4.459 |
19 |
Najnowsze
-
Odświeżone Porsche 911 Carrera T zostało zaprezentowane. Ma być jeszcze lepsze niż jego poprzednik
Po niedawnym zaprezentowaniu odświeżonego modelu 911 GT3, Porsche postanowiło podzielić się kolejnym zmodernizowanym wariantem swojego najpopularniejszego samochodu. Porsche 911 Carrera T na nowy rok modelowy po raz pierwszy debiutuje również w wersji cabrio. -
Ford Performance Motorsports łączy siły z zespołem HRT. Ford Mustang GT3 wyjedzie na tor w 2025 roku
-
Ford Bronco w edycji specjalnej pojawi się w 2025 roku
-
Rolls Royce świętuje 60 urodziny filmu ,,Goldfinger” specjalnym modelem
-
Toyota Aygo X w specjalnej edycji JBL
Zostaw komentarz: