Retro lusterka w samochodzie?
Sposób na reklamę samochodową to nie tylko wciśnięta za szybę lub wycieraczkę ulotka. We Francji potrafią być bardziej kreatywni. Co sądzicie o retro lusterkach samochodowych?
Oryginalny sposób na reklamę, ale i ciekawy gadżet w samochodzie. |
fot. Paper Plane |
Jak zareklamować firmę zajmującą się oprawą obrazów? Łatwe – stworzyć ulotki. Jak jednak zrobić to używając jako nośników reklamy samochodów i dotrzeć do ich kierowców? Również łatwe – wsadzić ulotki za wycieraczki lub umocować je przy drzwiach kierowców.
Francuska firma L’Eclat du Cadre przy współpracy z jedną z interaktywnych agencji reklamowych wpadła jednak na inny, doskonały naszym zdaniem pomysł.
Udowadniając, że oprawić można wszystko, firma przyczepiała na lusterka samochodowe, oprawione zdjęcia bogato zdobionych lusterek barokowych. Przyczepione na gumkę lusterka naprawdę odbijały to, co się działo za samochodem, a przy okazji wyglądały bardzo efektownie. Niski budżet i doskonały pomysł – oto przyczynek do sukcesu.
Czy pomysł zwariowanych grafików można by było przenieść na ulice i elektrycznie sterowane czy ogrzewane lusterka zdobić w piękne ramy?
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: