Mercedes-Maybach S 600 Pullman w Polsce – astronomiczna cena
W polskich salonach Mercedes-Benz ruszyły zamówienia na limuzynę Mercedes-Maybach S 600 Pullman. Topowy model, z 6,5-metrowym nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną z fotelami dla czterech osób to wzorzec motoryzacyjnego luksusu.
Mercedes-Maybach S 600 Pullman ma przestronną, szlachetnie wykończoną kabinę, zaprojektowaną pod kątem komfortu. Jako limuzyna do jazdy z szoferem spełnia najwyższe oczekiwania w zakresie ekskluzywności. Cztery osoby mogą usiąść tu twarzami do siebie i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą z możliwością przyciemnienia za naciśnięciem przycisku. Standardowo na pasażerów czekają dwa wszechstronnie regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Kąt pochylenia ich oparć można ustawić w zakresie od 19 do 43,5 stopnia – zależnie od tego, czy podróżujący chce pracować, czy woli odpocząć. Dwie kolejne osoby mogą usiąść na rozkładanych siedzeniach zamontowanych tyłem do kierunku jazdy. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy zamontowane w podsufitce, analogowe wskaźniki, informujące pasażerów o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.
Limuzyna Pullman jest o 104,3 cm dłuższa od Mercedesa-Maybacha Klasy S – mierzy 649,9 cm długości, z czego na rozstaw osi przypada 441,8 cm. Wysokość nadwozia – 159,8 cm, czyli o 10 cm więcej niż w przypadku Klasy S – przekłada się na dodatkową przestrzeń nad głowami.
Do napędu Pullmana służy 6-litrowa jednostka V12 biturbo o mocy 390 kW (530 KM). Maksymalny moment obrotowy o imponującej wartości 830 Nm dostępny jest tu już od 1900 obr./min. Prędkość maksymalna wynosi 210 km/h.
Mercedes-Maybach S 600 Pullman kosztuje w Polsce od 2 771 600 złotych. Standardowe wyposażenie modelu obejmuje m.in. ogumienie PAX, interkom do porozumiewania się z szoferem przy zamkniętej ściance działowej, wzbogacone wykończenie skórą nappa, chłodzony schowek oraz zestaw multimedialny i 18,5-calowy ekran dla pasażerów tylnych foteli, elektrycznie sterowane rolety w tylnych oknach, a także kute obręcze kół. Na życzenie oferowane są m.in. specjalne, kilkuwarstwowe lakiery oraz najwyższej jakości nagłośnienie przestrzenne Burmester High-End 3D Surround.
Produkcja limuzyny Pullman ma ruszyć w I kwartale 2016 roku.
Najnowsze
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
Kierowcy, którzy nie mają szczęścia parkować w garażu, muszą mierzyć się z wieloma niedogodnościami związanymi z zimowymi warunkami. Najważniejsze to konieczność odśnieżania auta, skrobania szyb oraz jazda wychłodzonym samochodem w oczekiwaniu, aż wnętrze się nagrzeje. Na szczęście jest sposób, aby proces ten przyspieszyć. -
Porsche Polska w Warszawie – nowa siedziba właśnie rozpoczyna działalność
-
Test: Nissan Ariya e-4orce – 306 KM w elektryku robi różnicę
-
12-letnia Julia Angelard w stawce Kartingowych Mistrzostw Polski 2025
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o systemie Apple CarPlay
Zostaw komentarz: