Pierwsza akcja serwisowa Volvo XC90
Jeszcze na dobre nie zagościł w europejskich salonach, a już czeka go pierwsza akcja serwisowa. Mowa o flagowym SUV-ie ze Szwecji, w którym odkryto problem z elektroniką.
Volvo ogłosiło oficjalną akcję serwisową dotyczącą nowego modelu XC90. Dotyczy ona wszystkich modeli XC90 poruszających się w Europie i Stanach Zjednoczonych.
Problem tkwi w przedniej wiązce przewodów, które zostały nieprawidłowo zainstalowane do samochodu w fabryce. W wyniku tego błędu może dojść do ich uszkodzenia, co spowoduje wyświetlenie błędu na tablicy rozdzielczej. Z powodu tego problemu może się również zdarzyć, że przestaną działać poduszki powietrzne w przednich fotelach. Jak podaje producent, ta wada nie spowoduje przypadkowego wystrzelenia poduszek.
Akcja serwisowa dotyczy niewielkiej liczby egzemplarzy Volvo XC90. Tylko 200 samochodów zostanie zakwalifikowanych do wizyty w najbliższym, autoryzowanym serwisie. Większość z nich znajduje się na rynku szwedzkim. Jak dotąd nie zanotowano żadnych incydentów związanych z defektem.
Najnowsze
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o systemie Apple CarPlay
Apple CarPlay to system, który zmienia sposób, w jaki korzystamy z naszych samochodów. Stworzony przez Apple, CarPlay integruje iPhone’a z systemem multimedialnym pojazdu, umożliwiając kierowcom dostęp do najważniejszych funkcji smartfona bez odrywania uwagi od drogi. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, rozbudowanej kompatybilności i zaawansowanym funkcjom, CarPlay ułatwia codzienne podróże, zwiększając komfort i bezpieczeństwo jazdy. -
Jakie są objawy zużycia oleju silnikowego i jak je rozpoznać?
-
Ford Capri Premium AWD – elektryzujący powrót legendy! Test, opinia, zasięg
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Zostaw komentarz: