
Zegarek stworzony z myślą o samochodzie. Pasuje na rękę i na deskę rozdzielczą Rolls-Royce’a
3000 godzin, tyle trwało wyprodukowanie dwóch, wyjątkowych zegarków, zaprojektowanych i stworzonych z myślą o samochodzie. I to nie byle jakim samochodzie, a jednym w swoim rodzaju Rolls-Royce Boat Tail, który powstawał w tajemnicy przez cztery lata.
Rolls-Royce Boat Tail to stworzony na specjalne życzenie klienta kabriolet, który stanowi powrót do korzeni coachbuldingu, będący otwartą wersją flagowej limuzyny Phantom z zupełnie nowym projektem nadwozia . Luksusowy samochód został praktycznie zbudowany „od A do Z” pod dyktando klienta.
Prace nad samochodem trwały prawie cztery lata. By Rolls-Royce Boat Tail mógł powstać, zaprojektowano i wyprodukowano aż 1813 nowych części, co w sumie wymagało 20 lat połączonych roboczogodzin.
Wśród wyjątkowych części znajdują się między innymi zegarek szwajcarskiej firmy Bovet 1822, który ma dwa cyferblaty: jeden do noszenia na ręku, drugi do zamontowania na desce rozdzielczej auta.

Zegarek Rolls-Royce Boat Tail Bovet 1822
Para dwustronnych zegarków z mechanizmem tourbillon została zaprojektowana tak, by można je było nosić na nadgarstku, zawiesić jako wisiorek, postawić na stole, schować w kieszeni lub umieścić w specjalnym miejscu na desce rozdzielczej, jako zegar pokładowy Boat Tail.

Stworzenie i wyprodukowanie dwóch zegarków Bovet 1822 oraz uchwytu wewnątrz Rolls-Royce’a zajęło projektantom i inżynierom 3000 godzin.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?