
Kia Niro – najlepszy samochód świata 2023 według kobiet. Konkurs WWCOTY 2023
WWCOTY 2023 za nami, zwycięskie modele ogłoszone, a najlepszym tegorocznym modelem zdaniem kobiet-jurorek konkursu jest Kia Niro.
Spis treści
- WWCOTY 2023 – Kia Niro wybrana przez kobiety, jakie modele jeszcze wyróżniono?
- WWCOTY 2023 – druga runda głosowania wyłoniła zwycięzcę
- WWCOTY 2023 – wideo z konkursu
Najnowsza Kia Niro to samochód, który w tegorocznym konkursie Women’s World Car of The Year uzyskał najbardziej prestiżowy tytuł „Supreme Winner”, co w praktyce oznacza najlepszy samochód świata 2023 roku, wg jurorek konkursu WWCOTY 2023.

WWCOTY 2023 – Kia Niro wybrana przez kobiety, jakie modele jeszcze wyróżniono?
Przed oddaniem głosu 63 dziennikarki motoryzacyjne z 43 krajów przetestowały dziesiątki modeli i oceniały każdy szczegół. W pierwszej turze głosowania, spośród 59 kandydatów do tytułu, wybrano najlepsze samochody w każdym z sześciu wyróżnianych w konkursie segmentów. Poniżej prezentujemy listę wyróżnionych na tym etapie modeli:
- Kia Niro – Best Urban Car;
- Nissan X-Trail – Best Large SUV;
- Audi RS3 – Best Performance Car;
- Citroën C5X – Best Large Car;
- Ford Ranger – Best 4×4 & Pick-Up;
- Jeep Avenger – Best Family SUV;

WWCOTY 2023 – druga runda głosowania wyłoniła zwycięzcę
W drugiej rundzie finaliści, czyli najlepsze auta w poszczególnych kategoriach, walczyli o tytuł „Najlepszego samochodu świata 2023 roku”. Po podliczeniu punktów, zwycięzcą okazała się Kia Niro. To nie jedyne wyróżnienie jakie uzyskał ten model. W ubiegłym roku, w badaniu J.D Power 2022 model ten uzyskał pierwsze miejsce w kategorii „Samochody elektryczne” wśród marek popularnych. Kia Niro zakwalifikowała się również do finału konkursu World Car of The Year 2023.
WWCOTY 2023 – wideo z konkursu
Na koniec jeszcze wideo podsumowujące tegoroczne wyniki konkursu Women’s World Car of The Year 2023:
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: