
Wojna w Ukrainie. GreenWay wspiera Ukrainę i oferuje darmowe ładowanie
W obliczu bandyckiego ataku Rosji na Ukrainę, Polska i Polacy nie zostawiają swoich sąsiadów zza wschodniej granicy samych. W całym kraju tysiące z nas wychodzi na ulice, by okazać solidarność z Ukrainą. Organizowana jest też pomoc, w którą angażują się także firmy z branży motoryzacyjnej. Wsparcie osobom z Ukrainy oferuje między innymi sieć stacji ładowania GreenWay.
W czwartek, 24 lutego, nad ranem Władimir Putin ogłosił, że Rosja przeprowadza „specjalną operację wojskową” w Donbasie. Informacje o ostrzałach i wybuchach zaczęły docierać z różnych ukraińskich miast, między innymi z Kijowa, Charkowa i Odessy.
Agresja Rosji na Ukrainę wymaga zaangażowania każdego z nas. W obliczu bandyckiego ataku Rosji na Ukrainę, Polska i Polacy nie zostawiają swoich sąsiadów zza wschodniej granicy samych. W całym kraju tysiące z nas wychodzi na ulice, by okazać solidarność z Ukrainą. Organizowana jest też pomoc, w którą angażują się także firmy z branży motoryzacyjnej.
Firma GreenWay Polska poinformowała, że od 27 lutego przez okres dwóch tygodni usługi ładowania dla osób z Ukrainy w sieci GreenWay będą bezpłatne.
Nie możemy stać obojętnie, każda pomoc się liczy. W związku z tym postanowiliśmy wesprzeć uchodźców podróżujących samochodami elektrycznymi oraz tych, którzy chcą im pomagać. Od dzisiaj przez okres dwóch tygodni usługi ładowania dla osób z Ukrainy w sieci GreenWay będą bezpłatne.
Bądźmy solidarni z Ukrainą.

Dodatkowo każdy właścicel samochodu elektrycznego, który zamierza pomóc w transporcie osób z Ukrainy może się skontaktować z firmą GreenWay, a ta zapewni bezpłatne usługi ładowania w swojej sieci. Wystarczy to zgłosić na numer infolinii: +48 58 325 10 77 lub na e-mail: bok@greenwaypolska.pl. Aby skorzystać z bezpłatnych usług ładowania, należy być zarejestrowanym w sieci GreenWay.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: