
Toyota Proace Platforma – nowa zabudowa „dostawczaka” z zabudową skrzyniową. Znamy ceny!
Proace Platforma to uniwersalny samochód transportowy o długości 5,2 m, z trzyosobową kabiną i 2,5-metrową skrzynią ładunkową.
Samochód może przewieźć do 1 325 kg towaru i mieści się w kategorii pojazdów do 3,5 tony. Platformę można doposażyć w niską plandekę, wysoką plandekę opartą na stelażu oraz nadstawkę na tylną burtę. PROACE z nową zabudową otrzymuje wyposażenie Life z pakietem Tech w standardzie, a jego ceny zaczynają się od 119 200 zł netto.

Skrzynia ładunkowa Toyoty Proace została wykonana w 95% z aluminium, jest zatem lekka, trwała i odporna na duże obciążenia. Jej wnętrze ma długość 2550 mm i szerokość 1900 mm. Podłogę tworzy wodoodporna płyta o grubości 15 mm, na wierzchu pokryta warstwą antypoślizgową, a od spodu folią. Aby jeszcze lepiej zabezpieczyć platformę przed wilgocią i brudem, krawędzie podłogi zostały pokryte silikonem.
Aluminiowe burty o wysokości 350 mm są zakończone na obu końcach zamkami kasetowymi. W wersjach z nadstawką tylnej burty lub konstrukcją plandekową burty służą jako baza do mocowania dodatkowych elementów. Zamki zostały wyposażone w zabezpieczenie uniemożliwiające samoczynne otwarcie się skrzyni. Wejście na platformę ułatwia ruchomy stopień na tylnej burcie, rozkładany bez żadnych narzędzi, a kabinę zabezpiecza aluminiowa osłona.

Proace Platforma jest dostępny w wersji Life z pakietem Tech dołączanym w standardzie, który obejmuje manualną klimatyzację w przedniej części pojazdu, radio z wyświetlaczem, Bluetooth, USB oraz 4 głośnikami, gniazdo 12 V w desce rozdzielczej i w schowku przed pasażerem, wyświetlacz między wskaźnikami oraz podświetlany schowek po stronie pasażera.
Do standardowego wyposażenia samochodu należą także elektryczne szyby i lusterka, tempomat z ogranicznikiem prędkości, układ wspomagający pokonywanie podjazdów, podgrzewanie lusterek oraz fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją wysokości. W kabinie mieszczą się trzy osoby.

Samochód jest dostępny z dwoma silnikami D-4D o pojemności 2,0 l, sparowanymi z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Podstawowy silnik ma moc 122 KM i maksymalny moment obrotowy 340 Nm, a jego średnie zużycie paliwa wynosi od 7,0 l/100 km paliwa. Mocniejszy, 150-konny wariant rozwijający 370 Nm momentu obrotowego zużywa od 6,8 l/100 km.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?