
Toyota Hilux Arctic Trucks – niezniszczalny pick-up z wyciągarką
Hilux Arctic Trucks otrzymuje podwyższone zawieszenie, terenowe koła, wyciągarkę i funkcjonalną zabudowę przestrzeni ładunkowej.
Samochód otrzymał 17-calowe felgi aluminiowe Arctic Trucks oraz terenowe opony AT 315/70 R17. Na potrzeby montażu większych kół podniesiono zawieszenie o około 40 mm, a także powiększono i odpowiednio przycięto nadkola. Poszerzenia boczne zostały opracowane na miarę, aby dopasować je do większych opon.
Podniesienie zawieszenia zaowocowało zwiększeniem prześwitu auta o 25 procent. Kąt najazdu wzrósł do 28 stopni, a kąt zjazdu do 32 stopni. Pomimo większych kół i zwiększonego prześwitu promień skrętu pozostał zbliżony do fabrycznego.
Modyfikacjom poddano także zderzak i błotniki. Wersję Arctic Trucks można wzbogacić o wzmocnione zawieszenie na przedniej i tylnej osi, dostosowane do dodatkowych obciążeń podczas jazdy w trudnym terenie. Samochód otrzymał także kalibrator prędkościomierza, klucz dynamometryczny do felg 17 cali, oryginalne osłony przeciwbłotne Arctic Trucks i wyciągarkę WARN VR EVO 10-S. Na grillu zamontowano dalekosiężne oświetlenie LED – dwa reflektory LAZER Triple-R 750 Elite.
Wyposażenie zwiększające funkcjonalność
Funkcjonalność Hiluxa Arctic Trucks zwiększa wyposażenie marki STEELER. Należą do niego czarne, homologowane orurowanie przednie, aluminiowa zabudowa wyprawowa z klapami bocznymi oraz specjalnie dobrane, stalowe stopnie boczne zabezpieczone powłoką natryskową Raptor. Przestrzeń ładunkową zabezpieczono polimocznikową powłoką natryskową i zamontowano na niej zabudowę szufladową amerykańskiej marki DECKED.
Zabudowa Arctic Trucks jest dostępna dla Hiluxa z podwójną kabiną. Hilux w tej wersji jest objęty 3-letnią gwarancją producenta i można go serwisować w autoryzowanych salonach Toyoty.
W pakiecie otrzymuje się badanie techniczne, wyważenie kół i sprawdzenie geometrii zawieszenia. Auto można poddać indywidualnej adaptacji, by jeszcze lepiej dostosować je do potrzeb pasjonatów wypraw, myśliwych, rolników czy służb państwowych potrzebujących samochodów o wysokiej mobilności.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?