Paula Lazarek

Ten elektryczny SUV jest dostępny w salonach dealerów średnio tylko przez 12 dni. Wielki sukces marki?

Zamówienia od klientów indywidualnych cały czas rosną, co powoduje, że producent może z ogromnym optymizmem patrzeć w przyszłość.

Ford w USA, poza kolejnym mocnym miesiącem sprzedaży, może pochwalić się imponującą liczbą zamówień na samochody. Cały czas rośnie także popularność pierwszego elektrycznego SUV-a marki, Mustanga Mach-E.

2022 Ford Maverick Hybrid XLT. Preproduction vehicle with optional equipment shown. Available fall 2021.

Liczba zamówień zwiększyła się o ponad 70 000, a liczba ta nie obejmuje jeszcze zamówień na Bronco i Mavericka. Jest to aż 10 razy więcej niż w tym samym okresie rok temu. Ford jest więc przygotowany na znaczący wzrost sprzedaży, kiedy tylko poprawi się rynkowa sytuacja z półprzewodnikami.

Duże nadzieje budzi także zainteresowaniem Fordem Maverickiem, na którego zebrano już około 80 000 rezerwacji. Liczba zamówień na elektrycznego E-Transita przekroczyła natomiast 20 000 i cały czas rośnie.

2022 Ford F-150 Lightning Lariat. Pre-production model with available features shown. Available starting spring 2022.

Co ciekawe, rośnie także sprzedaż akcesoriów i gadżetów Forda. Przez pierwszą połowę roku ta część biznesu wzrosła o 23% w porównaniu do poprzedniego roku, a marka oczekuje dalszego wzrostu i rekordowego roku pod tym względem. 

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze