Ten elektryczny SUV jest dostępny w salonach dealerów średnio tylko przez 12 dni. Wielki sukces marki?
Zamówienia od klientów indywidualnych cały czas rosną, co powoduje, że producent może z ogromnym optymizmem patrzeć w przyszłość.
Ford w USA, poza kolejnym mocnym miesiącem sprzedaży, może pochwalić się imponującą liczbą zamówień na samochody. Cały czas rośnie także popularność pierwszego elektrycznego SUV-a marki, Mustanga Mach-E.
Liczba zamówień zwiększyła się o ponad 70 000, a liczba ta nie obejmuje jeszcze zamówień na Bronco i Mavericka. Jest to aż 10 razy więcej niż w tym samym okresie rok temu. Ford jest więc przygotowany na znaczący wzrost sprzedaży, kiedy tylko poprawi się rynkowa sytuacja z półprzewodnikami.
Duże nadzieje budzi także zainteresowaniem Fordem Maverickiem, na którego zebrano już około 80 000 rezerwacji. Liczba zamówień na elektrycznego E-Transita przekroczyła natomiast 20 000 i cały czas rośnie.
Co ciekawe, rośnie także sprzedaż akcesoriów i gadżetów Forda. Przez pierwszą połowę roku ta część biznesu wzrosła o 23% w porównaniu do poprzedniego roku, a marka oczekuje dalszego wzrostu i rekordowego roku pod tym względem.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP