
Ten elektryczny SUV jest dostępny w salonach dealerów średnio tylko przez 12 dni. Wielki sukces marki?
Zamówienia od klientów indywidualnych cały czas rosną, co powoduje, że producent może z ogromnym optymizmem patrzeć w przyszłość.
Ford w USA, poza kolejnym mocnym miesiącem sprzedaży, może pochwalić się imponującą liczbą zamówień na samochody. Cały czas rośnie także popularność pierwszego elektrycznego SUV-a marki, Mustanga Mach-E.
Liczba zamówień zwiększyła się o ponad 70 000, a liczba ta nie obejmuje jeszcze zamówień na Bronco i Mavericka. Jest to aż 10 razy więcej niż w tym samym okresie rok temu. Ford jest więc przygotowany na znaczący wzrost sprzedaży, kiedy tylko poprawi się rynkowa sytuacja z półprzewodnikami.
Duże nadzieje budzi także zainteresowaniem Fordem Maverickiem, na którego zebrano już około 80 000 rezerwacji. Liczba zamówień na elektrycznego E-Transita przekroczyła natomiast 20 000 i cały czas rośnie.
Co ciekawe, rośnie także sprzedaż akcesoriów i gadżetów Forda. Przez pierwszą połowę roku ta część biznesu wzrosła o 23% w porównaniu do poprzedniego roku, a marka oczekuje dalszego wzrostu i rekordowego roku pod tym względem.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?