
Tak wygląda Ford Mustang do wyścigów NASCAR Cup Series. Debiut w 2022 roku!
Mustang przygotowany do startów w NASCAR zawiera wiele elementów z seryjnej wersji tego samochodu.
Zmiany obejmują układ kierowniczy z przekładnią zębatkową, niezależne tylne zawieszenie i 18-calowe opony z kutymi aluminiowymi felgami.

Całkowicie nowe nadwozie ma szerszą sylwetkę i jest wykonane z bardziej wytrzymałego materiału, co ma pozwolić na agresywniejszą jazdę. Całość mimo to bardzo przypomina seryjnego Mustanga.
Do dyspozycji będzie pięć biegów zamiast obecnych czterech, a z torów zniknie charakterystyczny odgłos odkręcania 5 nakrętek przy zmianie kół. Od 2022 roku koła będą bowiem przykręcane tylko jedną.

Debiut podczas słynnego wyścigu Daytona 500
Mustang pojawił się NASCAR Cup Series w 2019 roku i wygrał 31 wyścigów w ciągu pierwszych dwóch sezonów.

W ubiegłym roku było to 18 zwycięstw, które pomogły Fordowi zdobyć mistrzostwo wśród producentów.
Mustang nowej generacji zadebiutuje w zawodach NASCAR Cup Series 20 lutego 2022 roku na torze Daytona International Speedway na 64. dorocznym wyścigu Daytona 500.

Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?