
Szczęśliwe uratowane kaczki pojechały Rolls-Roycem do swojego nowego domu. Tak, ta historia wydarzyła się naprawdę
Kaczki zamieszkają w fabryce Rolls-Royce’a w Goodwood. Ciekawe, czy doczekamy się jakiejś specjalnej edycji Rolls-Royce Phantom Duck?
Historia zaczęła się w kwietniu 2020 roku. James Caffrey, jeden z ochroniarzy, zauważył grupę siedmiu kaczątek na firmowym parkingu. Przez kilka godzin obserwował niespodziewanych gości, aż zdał sobie sprawę, że nie ma z nimi mamy-kaczki. Zaniepokojony, z pomocą kolegów, schwytał ptaki i wysłał je do szpitala Brent Lodge Wildlife Hospital, który opiekuje się chorymi, rannymi i osieroconymi zwierzętami.

Celem Brent Lodge jest jak najszybsze wypuszczenie zwierząt z powrotem do ich naturalnego środowiska, a nie trzymanie ich w niewoli. Siedmioro kaczego rodzeństwa zostało odchowane i odesłane z powrotem do siedziby Rolls-Royce’a wraz z ośmioma innymi kaczkami, które również zostały uratowane w okolicy. Wesoło kwacząca gromadka pojechała do Goodwood Rolls-Roycem Cullinanem, co jest zaszczytem, którego doświadcza niewielu ludzi – nie mówiąc już o ptakach.
Wszystkie zwierzęta podróżowały w klatkach, wypuszczenie kaczek w SUVie mogłoby mieć katastrofalne konsekwencje. Rolls-Royce żartuje, że jego inżynierowie rozważają teraz wykorzystanie kaczek jako jednostki do pomiaru przestrzeni bagażnika.

Nowi sąsiedzi Rolls-Royce’a mieszkają teraz w pobliżu jezior sąsiadujących z jego fabryką, dzięki czemu są w absolutnie samowystarczalni. Nie wiemy, czy zostaną poproszeni o wniesienie jakiegoś wkładu w zamian za mieszkanie w Goodwood; 250 000 pszczół, które utrzymuje firma, produkuje miód, przeznaczony wyłącznie dla gości, takich jak klienci, którzy przybywają po samochód. Jeśli wraz z nowym Phantomem odbierzesz dodatkowo kacze jaja, to wiesz dlaczego.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?