
Suzuki GSX-S950 – znamy cenę motocykla w Polsce!
Suzuki GSX-S950 to najnowszy model w ofercie japońskiej marki. Charakteryzuje się futurystycznym wyglądem, który został idealnie połączony ze sportowym DNA silnika oraz zwinnością motocykla przeznaczonego do codziennej jazdy.
Suzuki GSX-S950 współdzieli konstrukcję z zaprezentowanym niedawno, mocniejszym modelem GSX-S1000. Nowy model jest wyposażony w czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 oferujący maksymalną moc 95 KM i 92 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie Suzuki położyli duży nacisk na dostosowanie krzywej momentu obrotowego w najczęściej wykorzystywanym zakresie pracy silnika, aby codzienna jazda motocyklem była łatwa, przyjemna i wygodna.

Pakiet elektroniki obejmuje system kontroli trakcji (Suzuki Traction Control System) oferujący trzy tryby pracy, a nad komfortem jazdy panuje funkcja wspomagania pracy silnika na niskich obrotach (Low RPM Assist) oraz system łatwego rozruchu (Suzuki Easy Start System). Elektroniczne sterowanie przepustnicą ride-by-wire znane z modelu GSX-S1000 zapewnia natychmiastową reakcję silnika na polecenia kierowcy.

Nowy GSX-S950 to idealna propozycja dla osób poszukujących motocykla do codziennej jazdy, a jego wyścigowe DNA i doskonałe właściwości jezdne dostarczą wspaniałych wrażeń również podczas weekendowych wycieczek poza miasto czy sportowej jazdy na trasie pełnej ciasnych zakrętów.
Suzuki GSX-S950 – cena w Polsce
Nowy model jest dostępny w trzech różnych wariantach kolorystycznych: Metallic Triton Blue (YSF), Metallic Mat Black No.2 (YKV) oraz Pearl Brilliant White (YUH). Suzuki GSX-S950 już niebawem pojawi się w polskich salonach, a jego cena wynosi 46 900 złotych.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?