
Nowy Peugeot 308 – znamy polskie ceny! Zaczynają się od 87 800 złotych
Nowy Peugeot 308 to pierwszy model francuskiej marki z nowym logotypem, który... naprawdę może się podobać. I jeśli zastanawialiście się nad kupnem tego auta, to właśnie pojawiły się polskie ceny tego drapieżnego lwa. Cennik zaczyna się od 87 800 złotych, a zamyka go wersja hybrydowa za 176 000 złotych.
Nowa generacja Peugeota 308 uwodzi atrakcyjną stylistyką wysokiej klasy, a na jego masce po raz pierwszy pojawia się nowe logo marki. Optymalizacja całości konstrukcji pozwoliła powiększyć wnętrze, a jednocześnie okazała się korzystna dla dynamiki. Powstał samochód o mocnej tożsamości.
Peugeot 308 – silniki
Peugeot 308 wyróżnia się bogatą gamą jednostek napędowych. Podstawową jednostką jest trzycylindrowy silnik benzynowy 1.2 PureTech o mocy 110 lub 130 KM. Samochód będzie można również kupić z dieslem 1.5 o mocy 130 KM.
W ofercie francuskiego producenta są również hybrydy plug-in. Na ich napęd składa się benzynowa jednostka 1.6 o mocy 150 lub 180 KM, silnik elektryczny o mocy 110 KM i akumulator o pojemności 12,4 kWh. W sumie układ ma wytwarzać 180 lub 225 KM mocy i 360 Nm momentu obrotowego. Hybrydowy Peugeot 308 na samym prądzie ma przejechać 60 kilometrów.
Peugeot 308 – ceny
Wersję Peugeota 308 z najsłabszym silnikiem można zamówić tylko w parze z najniższą wersją wyposażenia – Active Pack i kosztuje 87 800 złotych. Za odmianę 308 z mocniejszym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów trzeba zapłacić o najmniej 100 700 złotych. Ceny modeli z silnikiem diesa zaczynają się od 102 000 złotych.

Na szczycie cennika królują hybrydowe odmiany nowego Peugeota 308. Za najtańszą wersję o mocy 180 KM trzeba zapłacić 139 200 złotych, a za tę o mocy 225 KM 167 100 złotych. Cennik zamyka hybrydowy Peugeot 308 o mocy 225 KM w wersji GT PACK za 176 000 złotych.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?