Nowy Peugeot 308 – znamy polskie ceny! Zaczynają się od 87 800 złotych
Nowy Peugeot 308 to pierwszy model francuskiej marki z nowym logotypem, który... naprawdę może się podobać. I jeśli zastanawialiście się nad kupnem tego auta, to właśnie pojawiły się polskie ceny tego drapieżnego lwa. Cennik zaczyna się od 87 800 złotych, a zamyka go wersja hybrydowa za 176 000 złotych.
Nowa generacja Peugeota 308 uwodzi atrakcyjną stylistyką wysokiej klasy, a na jego masce po raz pierwszy pojawia się nowe logo marki. Optymalizacja całości konstrukcji pozwoliła powiększyć wnętrze, a jednocześnie okazała się korzystna dla dynamiki. Powstał samochód o mocnej tożsamości.
Peugeot 308 – silniki
Peugeot 308 wyróżnia się bogatą gamą jednostek napędowych. Podstawową jednostką jest trzycylindrowy silnik benzynowy 1.2 PureTech o mocy 110 lub 130 KM. Samochód będzie można również kupić z dieslem 1.5 o mocy 130 KM.
W ofercie francuskiego producenta są również hybrydy plug-in. Na ich napęd składa się benzynowa jednostka 1.6 o mocy 150 lub 180 KM, silnik elektryczny o mocy 110 KM i akumulator o pojemności 12,4 kWh. W sumie układ ma wytwarzać 180 lub 225 KM mocy i 360 Nm momentu obrotowego. Hybrydowy Peugeot 308 na samym prądzie ma przejechać 60 kilometrów.
Peugeot 308 – ceny
Wersję Peugeota 308 z najsłabszym silnikiem można zamówić tylko w parze z najniższą wersją wyposażenia – Active Pack i kosztuje 87 800 złotych. Za odmianę 308 z mocniejszym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów trzeba zapłacić o najmniej 100 700 złotych. Ceny modeli z silnikiem diesa zaczynają się od 102 000 złotych.
Na szczycie cennika królują hybrydowe odmiany nowego Peugeota 308. Za najtańszą wersję o mocy 180 KM trzeba zapłacić 139 200 złotych, a za tę o mocy 225 KM 167 100 złotych. Cennik zamyka hybrydowy Peugeot 308 o mocy 225 KM w wersji GT PACK za 176 000 złotych.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP