
Novitec N-Largo, czyli Ferrari 812 GTS na sterydach
Novitec zmienił Ferrari w jeden z najszybszych na świecie samochodów sportowych typu drop-top. Sprint do 100 km/h zajmuje mu zaledwie 2,8 sekundy. Ma 840 KM mocy i rozwija zabójczą prędkość maksymalną 345 km/h.
Tunerzy z zespołu Novitec doskonale znają się na swoim fachu. W portfolio mają modyfikacje dla takich samochodów jak McLaren 720s, Lamborghini Huracan czy Ferrari F8 Tributo. Teraz przyszedł czas na kolejny supersamochód z Maranello.
Od kilku lat Novitec buduje dla koneserów motoryzacji na całym świecie spektakularne supersportowe samochody pod marką N-Largo. Najnowszym dziełem niemieckiego specjalisty od tuningu, który przyprawia o zawroty głowy jest dwunastocylindrowa bestia z opuszczanym dachem, oparta na Ferrari 812 GTS, którą firma wyprodukuje w limitowanej edycji składającej się z zaledwie 18 egzemplarzy. Klasa sama w sobie.

Nadwozie N-Largo dla GTS urzeka swoim mocnym wyglądem. Wszystkie części są wykonane z lekkiego, ale bardzo wytrzymałego włókna węglowego. Aerodynamika sportowego auta została dopracowana dla maksymalnej wydajności w tunelu aerodynamicznym.

Przednie i tylne oblicowania Novitec N-Largo precyzyjnie dopasowują się do kształtu szerszych błotników. Przedni pas nadaje temu potężnemu, dwunastocylindrowemu samochodowi szczególnie charakterystyczny wygląd. Co więcej: został zoptymalizowany w tunelu aerodynamicznym w taki sposób, aby zmniejszyć unoszenie przedniej osi w połączeniu z przednim spojlerem z włókna węglowego. Skrojone na miarę elementy z karbonu na masce, lusterka boczne i obramowania tylnych świateł dodają zdecydowanie sportowego charakteru.

Charakterystyczny wygląd tego supersportowego auta to oczywiście także zasługa niezwykle szerokich felg i opon. Vossen, amerykański producent wysokiej klasy felg aluminiowych, wyprodukował specjalne, szyte na miarę felgi do tego modelu. Optymalnie wykorzystują one dostępną przestrzeń w większych nadkolach. Aby jeszcze bardziej podkreślić klinowy kształt samochodu sportowego, przednia oś jest wyposażona w felgi w rozmiarze 10Jx21 z oponami w rozmiarze 275/30 ZR 21.

Novitec jednorodnie zintegrował spoiler z wersją widebody N-Largo z tyłu, aby wygenerować większą siłę docisku z tyłu. Nowy pas tylny doskonale łączy się z szerszymi błotnikami po obu stronach i jest wyposażony w zintegrowany dyfuzor. Ponadto Novitec oferuje wykończenie z włókna węglowego, jako idealne obramowanie czterech rur wydechowych.

Fascynujący wygląd to jednak nie wszystko. Wolnossący 6,5-litrowy silnik V12 oferuje bardzo duży potencjał, z którego korzystają specjaliści od silników tunera. W tym celu firma opracowała wysokowydajny układ wydechowy, który wydobywa z silnika kolejne 40 KM.
Wysokowydajny układ wydechowy Novitec w połączeniu z katalizatorami sportowymi 100-cell zwiększa moc Ferrari do 840 KM przy 8750 obr./min. Jednocześnie maksymalny moment obrotowy rośnie do 751 Nm przy 7300 obr./min. W rezultacie ten mocny, sportowy samochód rozpędza się do 100 km/h w zaledwie 2,8 sekundy. Jego prędkość maksymalna to 345 km/h.
Wysokowydajne układy wydechowe Novitec oferują nie tylko zoptymalizowaną wydajność, ale także szczególnie ekscytującą nutę wydechową. Można je łączyć z rurami wydechowymi o średnicy 110 milimetrów, które są dopasowane do konturów tyłu. Występują w wersji ze stali nierdzewnej polerowanej lub wykończonej matową czarną powłoką. Układy wydechowe Novitec dla 812 są dostępne z zarządzaniem dźwiękiem lub bez niego za pomocą aktywnej kontroli klap wydechowych, a także mogą być wykończone drobnym złotem 999 w celu zoptymalizowanego odprowadzania ciepła.

Oczywiście Novitec oferuje również ekskluzywne, szyte na miarę wyposażenie wnętrz dla nowego N-Largo. Firma może zaprojektować kokpit z najlepszej skóry i Alcantary w dowolnym kolorze, wykończony na najwyższym poziomie wykonania.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?