
Nie zgadniesz, ile trzeba zapłacić za Skodę Fabię z 1-litrowym silnikiem!
Ulubiony model Polaków od czeskiego producenta doczekał się cen. Fabia wyraźnie podrożała, ale jak widać po liście wyposażenia, powalczy o klienta ciekawymi rozwiązaniami.
Długość pojazdu wynosi 4108 mm, szerokość 1780 mm, a jego wysokość to 1459 mm. Rozstawem osi wynoszącym 2564 mm przewyższa nie tylko swoją poprzedniczkę, ale również słynący z przestronności model Octavia pierwszej generacji. Fabia odznacza się pojemnością bagażnika równą 380 l, a po złożeniu tylnej kanapy uzyskuje się aż 1190 l. Wynik ten plasuje nowy model na pierwszym miejscu w swoim segmencie.
Po raz pierwszy w modelu Fabia jest dostępny VIRTUAL COCKPIT, oświetlenie Ambiente, nowy system multimedialny z nawigacją Amundsen i ekranem o przekątnej 9,2″. Ponadto klienci mogą zamówić PhoneBox z technologią LTE oraz dwustrefową automatyczną klimatyzację Climatronic.
Fabia posiada napęd na przednie koła i jest dostępna z manualną skrzynią biegów lub automatyczną 7-biegową skrzynią DSG. Gama silników dostępnych na polskim rynku w nowej generacji modelu obejmuje silnik benzynowy z wtryskiem wielopunktowym (MPI) oraz turbodoładowane silniki TSI z wtryskiem bezpośrednim.
Już w standardzie klient otrzymuje między innymi systemy FRONT ASSIST oraz LANE ASSIST, a także DRIVER ALERT, połączenie alarmowe oraz sześć poduszek bezpieczeństwa. Opcjonalnie auto może zostać wyposażone m.in. w zaawansowany system TRAVEL ASSIST, a także PARK ASSIST czy funkcję rozpoznawania znaków drogowych.
Wariant Monte Carlo, inspirowany rajdową historią marki, zadebiutuje w pierwszym kwartale 2022 roku. Nowa Fabia już w standardzie w wersji Active otrzymuje wiele udogodnień zwiększających komfort i bezpieczeństwo jazdy. Oprócz najnowszych systemów asystujących są to m.in. radio z bluetooth, klimatyzacja czy czujnik zmierzchu.
Skoda Fabia IV – ceny w Polsce
- 1.0 MPI (80 KM) 5MT – Active od 59 100 zł
- 1.0 TSI (95 KM) 5 MT – Ambition od 66 150 zł
- 1.0 TSI (110 KM) 6MT – Active od 64 100 zł
- 1.0 TSI (110 KM) 7 DSG – Ambition od 72 650 zł
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym