Morgan zapowiada nowy model. Trójkołowce jednak przetrwają!
Cały projekt jest na razie owiany tajemnicą. Ale Morgan zapewnia, że jego najnowszy trójkołowiec będzie znacznie mniej oldschoolowy niż jego poprzednicy.
W listopadzie 2020 roku informowałyśmy, że firma Morgan Motor Company wraz z zapowiedzią edycji P101, ogłosiła koniec produkcji jednego ze swoich najbardziej lubianych modeli, 3 Wheeler. Wszystko z powodu zakończenia homologacji dla silnika V-twin S&S.
A tu niespodzianka! 3 Wheeler doczeka się kolejnej generacji i będzie napędzany silnikiem Forda!
Cały projekt jest na razie owiany tajemnicą, ale Morgan udostępnił zdjęcia przedprodukcyjnego prototypu poddawanego testom, aby dać nam podgląd na to, co ma w zanadrzu, podkreślając jednocześnie, że przedstawiają one mocno zakamuflowany model.
Projekt ma czerpać inspirację z wczesnej epoki samolotów odrzutowych, aby odróżniać się od swojego poprzednika. Jedno się jednak nie zmienia – wciąż ma trzy koła. Nie wydaje się też, by jego proporcje uległy drastycznym zmianom. Nadal wygląda jak mały walec z dwoma siedzeniami i parą okrągłych reflektorów.
Moc trójkołowca będzie pochodzić z wolnossącego trzycylindrowego silnika Forda, który Morgan najprawdopodobniej dostroi we własnym zakresie.
Morgan zapewnia, że jego najnowsza trajka skorzysta na znaczących postępach inżynieryjnych, więc nie będzie w 100% oldschoolowa. Więcej informacji na jego temat poznamy w najbliższej przyszłości.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP