Mitsubishi Space Star 2020 – miejski samochód dla młodych. Znamy ceny w Polsce!
W polskich salonach spod znaku Trzech Diamentów debiutuje właśnie nowe Mitsubishi Space Star 2020, Oferta zawiera aż 10 konfiguracji i nowy pakiet stylistyczny Insport. Ile kosztuje?
Nowe Mitsubishi Space Star 2020 napędzają lekkie 3-cylindrowe silniki benzynowe o wysokiej sprawności (1.0 litra / 71 KM / 88 Nm i 1.2 litra / 80 KM / 106 Nm), wyposażone w system zmiennych faz rozrządu firmy Mitsubishi Motors – MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control), a także w system Auto Stop & Go (w zależności od wersji wyposażenia).
Zmianie uległ cały przód samochodu przed przednią szybą (maska, wloty powietrza, zderzak, atrapa chłodnicy). Oświetlenie – LED (w zależności od rynku i wersji) całkowicie przeprojektowano. Ten znaczący wysiłek pod względem inwestycji i produkcji przekształca model Mitsubishi Space Star w elegancki i dynamicznie wyglądający mały samochód, zachowujący niewielkie wymiary (długość zwiększona tylko o 5 cm, do 3845 mm) z miejscem dla 5 osób i z całkowitą przestrzenią dla nóg o długości 1651 mm. Z tyłu zastosowano nowy, szerszy i bardziej wyrazisty zderzak, który sprawił, że samochód wygląda na niższy i szerszy – z nowymi proporcjami, dodatkowo wzmocnionymi przez nową konstrukcję tylnych lamp LED w kształcie litery L. Ogólny efekt jest dodatkowo wzmocniony przez długi spojler dachowy ze zintegrowanym, wysoko zamontowanym światłem stopu.
Najważniejsze modyfikacje to nowa tapicerka (dostępna w czerni lub szarym kolorze), standardowe połączenie geometrycznego wzoru tkaniny (środek) i efektu dzianiny (boki), ze szwami lub bez, zależnie od wersji wykończenia, opcjonalne połączenie graficznego wzoru tkaniny (środek) i syntetycznej skóry (boki) z przeszyciami i lamówką, nowe wykończenie drzwi z wstawką z tkaniny, podłokietnikiem pokrytym tkaniną i akcentami we wzorze karbonu, nowy układ przełączników i schowek pod deską rozdzielczą, oraz nowe, półkontrastowe zegary z tarczami ze wzorem włókna węglowego i wyraźniejszymi indeksami.
Mitsubishi Space Star 2020 jest dostępny w 10 konfiguracjach i 5 opcjach wyposażenia – warto podkreślić, że aż 4 wersje są oferowane z automatyczną przekładnią CVT INVECS-III a najtańsza z nich kosztuje 51 990 zł.
Podstawowa wersja Inform wyposażona jest w niezbędne elementy wyposażenia zapewniając niską cenę startową – 40 990 zł – graniczącą z ofertą aut z segmentu A. Na liście wyposażenia tej wersji znajdują się między innymi takie, jak czołowe, boczne i kurtynowe poduszki bezpieczeństwa, system stabilizacji toru jazdy (ASC) i kontroli trakcji (TCL), system wspomagania ruszania na wzniesieniu (HSA). W tej opcji znajdziemy także elektrycznie regulowane lusterka boczne i szyby przednie, radioodtwarzacz CD/MP3 i manualną klimatyzację.
W prawdopodobnie najpopularniejszej opcji Intense znajdziemy między innymi 15-calowe aluminiowe obręcze kół z oponami 175/55R15, automatyczną klimatyzację i przyciemniane tylne szyby. Bogato wyposażone Mitsubishi Space Star 2020 w wersji Intense kosztuje od 49 990 zł.
Ofertę wzbogaca także wersja Insport, którą zbudowano na bazie opcji Intense dodając pakiet dodatkowych akcesoriów w cenie 4000 zł wraz z kosztem montażu. Dodatkowe elementy tej wersji to dolna nakładka zderzaka przedniego w kolorze czarnym z czerwonym wykończeniem, nakładki w kolorze nadwozia na narożniki zderzaka przedniego, nakładki w kolorze czarnym z czerwonym wykończeniem na narożniki zderzaka tylnego, nakładki progowe w kolorze nadwozia z wykończeniem w kolorze czarnym i chromowana końcówka układu wydechowego.
Wersja Instyle wyceniona na 59 990 zł zapewnia wszystko to, czego można oczekiwać po aucie tej klasy ze światłami LED do jazdy dziennej i reflektorami przednimi Bi-LED, systemem ograniczającym skutki kolizji czołowych (FCM), systemem ostrzegającym o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW), automatycznymi światłami drogowymi (AHB), kamerą cofania, systemem dostępu bezkluczykowego (KOS), stacją multimedialną SDA z 7-calowym ekranem dotykowym i interfejsem Android Auto/Apple Car Play oraz tekstylną tapicerką foteli z elementami z ekoskóry.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: