
Michelle Gatting jest prawdziwą królową Ferrari Challenge! Jeden weekend, dwa podia
Silne nerwy i samokontrola. Oto tajna broń duńskiej zawodniczki, Michelle Gatting, która podczas zawodów Ferrari Challenge Europe na legendarnym torze Nürburgring aż dwa razy stanęła na podium. Gatting swoją świetną jazdą udowadnia, że dziś motorsport to tak samo kobiecy, jak i męski świat.
Deborah Mayer, ambasadorka Ferrari, stworzyła projekt Iron Dames, by wspierać zawodniczki sportów motorowych. Kobiecy zespół Iron Dames tworzą trzy zawodniczki: Manuela Gostner, Rahel Frey i Michelle Gatting, która w tym sezonie reprezentuje barwy kobiecej ekipy w Ferrari Challenge Europe.
I to w jakim stylu! Drogie panie, jeśli kiedykolwiek usłyszycie obraźliwe „No tak, baba za kierownicą”, to opowiedzcie „miłemu” panu o wyczynach Michelle Gatting za kierownicą wyścigowego Ferrari!

Podczas dwudniowej, deszczowej rywalizacji Ferrari Challenge Europe na torze Nürburgring „Żelazna Dama” pokazała konkurencji, gdzie jej miejsce! W fatalnych warunkach udało się jej za kierownicą Ferrari 488 wywalczyć pole position. W wyścigu, który odbywał się w równie złych warunkach, Gatting wywalczyła podium, stając na jego najniższym stopniu.
Niedzielne kwalifikacje i wyścig również odbyły się w burzliwych okolicznościach i po raz kolejny Michelle Gatting zaliczyła świetną sesję kwalifikacyjną, startując do wyścigu z pierwszego rzędu. Na mokrym torze zawodniczka radziła sobie doskonale, ale w momencie, gdy rozpoczęła walkę o pierwsze miejsce, na torze pojawił się samochód bezpieczeństwa i rywalizacja została zakończona. Gatting po raz drugi w ten weekend wyścigowy stanęła na podium, tym razem ciesząc się z drugiego miejsca.

Michelle Gatting utrzymuje swoją świetną passę, stając na podium w każdej rundzie tegorocznego Ferrari Challenge Europe. Zawodniczka utrzymuje prowadzenie w klasyfikacji generalnej mistrzostw, z łączną liczbą 137 punktów.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?