Michał Szpak i Abarth 500e – co łączy tę parę?
Co łączy znanego wokalistę z elektrycznym Abarthem 500e? Michał Szpak podjął współpracę z włoską marką.
Spis treści
Michał Szpak, jeden z najbardziej oryginalnych polskich artystów, został ambasadorem
modelu Abarth 500e. Wokalista będzie jeździć autem w wersji Cabrio, z limitowanej serii Scorpionissima w kolorze zielonym Acid. Ekspresyjny, śmiało wyrażający emocje muzyk doskonale wpisuje się w dynamiczny, oryginalny styl marki Abarth.
Michał Szpak ambasadorem modelu Abarth 500e
Michał Szpak jest jednym z najbardziej intrygujących, ekspresyjnych i kontrowersyjnych wokalistów młodego pokolenia. Łączy niesamowity talent wokalny i performerski. Prekursor i ewenement na polskiej scenie muzycznej. Zadebiutował, zdobywając drugie miejsce w programie X-Factor (2011), jest laureatem nagrody SuperPremiery, na 52. Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, otrzymał także nagrodę w kategorii SuperArtysta oraz Grand Prix Złote Opole 2016 na 53. KFPP i statuetki Bursztynowego Słowika na Top of the Top Sopot Festival 2022. Reprezentował Polskę z utworem „Color of Your Life” w Konkursie Piosenki Eurowizji 2016. Artysta jest w przededniu wydania autorskiego concept albumu „Warszawski mrok”. Jego tymczasowym artystycznym alterego bywa fikcyjna postać Jowiszja. Michał uwielbia zaskakiwać. Poszerza granice artystycznej wolności, aż do jej brawurowych granic.
Fiat 500e – elektryczny maluch
Odważny i bezkompromisowy styl wokalisty będzie teraz podkreślany przez jego samochód – zadziorny Abarth 500e Cabrio w przyciągającym wzrok kolorze zielonym Acid. Samochód Szpaka pochodzi z limitowanej, premierowej serii Scorpionissima. Dzięki nawiązanej właśnie współpracy artysta zostanie ambasadorem elektrycznego Abartha 500e w Polsce. Inauguracja tego partnerstwa odbyła się 6 czerwca na specjalnym wydarzeniu.
Abarth 500e Scorpionissima to ekskluzywna, bogato wyposażona wersja nowego samochodu. Powstanie zaledwie 1949 egzemplarzy – ta liczba to hołd dla marki, która powstała właśnie w tym roku. Limitowany model dostępny będzie w wersji hatchback i cabrio w kolorach zielonym Acid oraz niebieskim Poison. Samochód wyposażony jest w 18-calowe koła z aluminiowymi felgami, z diamentowym szlifem w kolorze szarym titanium, a także posiada agresywny design, przeszkolony dach i tylne przyciemniane szyby.
Nowy model oferuje również sportowe, stalowe nakładki na pedały i listwy z wygrawerowanym logo, nową ramkę deski rozdzielczej w kolorze szarym titanium oraz stalowe nakładki ochronne na progi drzwi z napisem Abarth. Na uwagę zasługuje także nowy, sportowy design foteli ozdobionych skorpionem wytłoczonym na alcantarze. Nowe fotele mają sportowy wygląd i zintegrowane zagłówki foteli z wygrawerowanym laserowo logo Skorpiona. W Polsce dostępnych będzie jedynie 10 egzemplarzy tej wyjątkowej serii specjalnej.
Abarth 500e to pierwszy elektryczny samochód spod znaku Skorpiona. Oferuje odważny styl i ciekawe brzmienie imitujące dźwięki silnika.
Wydarzenie odbyło się przy kooperacji trzech marek: Abarth, Lenovo – które prezentowało swoje najnowsze laptopy, w tym ultralekkie Yoga 7 i Yoga Pro 9i, a także kosmetycznego brandu Sunew.
Najnowsze
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
Volvo Cars Tech Hub w Krakowie obchodzi drugą rocznicę działalności. Firma chwali się, że to właśnie tam powstały kluczowe technologie dla nowego elektrycznego sedana ES90. Ale czy rzeczywiście polscy inżynierowie mieli tak duży wpływ na ten samochód? Przyjrzyjmy się faktom. -
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
-
Polskie warsztaty na skraju bankructwa? Długi sięgają 458 mln zł, a wiarygodność płatnicza spada
-
Elektryczny SUV – sprawdź model EX90 od szwedzkiej marki Volvo
Zostaw komentarz: