
Mercedes i gry na PlayStation, czyli jak wyobrażamy sobie świat jutra?
Kierując się hasłem „Razem wyobraźmy sobie przyszłość”, Mercedes-Benz łączy siły z Media Molecule i ich grą Dreams, aby poszukać odpowiedzi na pytanie: jak wyobrażamy sobie świat jutra?
W 2019 r. Mercedes-Benz wystartował z inicjatywą, w ramach której odbyły się warsztaty z udziałem czterech futurologów. Eksperci ci stworzyli cztery wyraziste i spójne wizje przyszłości.
Sześć miesięcy później, podczas konwencji me Convention 2019, Mercedes-Benz rozszerzył projekt i przekształcił go w „hub kreatywności” z udziałem uczestników, którzy zainspirowali się przedstawionymi wizjami i podzielili się własnymi. Kluczowe w urzeczywistnianiu ich pomysłów było rysowanie oraz budowanie modeli. Tak powstała obszerna kolekcja kreatywnych koncepcji, obejmująca ściany pełne szkiców i szczegółowy model miasta przyszłości – a wszystkiemu towarzyszyło mnóstwo dyskusji. Uczestników interesowały przede wszystkim tematy zrównoważonego rozwoju oraz wspólnych przestrzeni, a ich wyobrażenia koncentrowały się na miastach pełnych zieleni i budowanych na silnym poczuciu wspólnoty.
Aby dodatkowo zintensyfikować ten dialog, Mercedes-Benz nawiązał współpracę z Media Molecule – studiem należącym do PlayStation. Twórcza moc gry Dreams, wraz z jej projektantami i graczami, dała wyjątkową szansę na zwrócenie uwagi globalnej publiczności graczy na inicjatywę „Razem wyobraźmy sobie przyszłość”.
„Jako marka ukierunkowana na przyszłość, zawsze wspieramy współpracę i kreatywność. W Media Molecule znaleźliśmy doskonałych partnerów, którzy nasze zaangażowanie w społeczność graczy wynieśli na wyższy poziom. Dreams oferuje miłośnikom gier idealną przestrzeń do projektowania wizji przyszłości, jakiej oczekujemy” – powiedziała Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu. „Współpraca ta stanowi nowy sposób na odkrywanie i tworzenie pozytywnej przyszłości dla następnych pokoleń z całego świata”.
W ramach międzynarodowej współpracy pomiędzy Media Molecule (Wielka Brytania), Mercedes-Benz oraz twórcami ze społeczności Dreams (Kanada i USA), do cyfrowej rzeczywistości wprowadzono jeden ze światów przyszłości pochodzący z warsztatów z 2019 r. Interaktywne doświadczenie, oparte na koncepcji eksperta od sztucznej inteligencji Alexandre Cadaina, pozwala graczom odkrywać fabularny poziom gry Dreams z czterema unikalnymi obszarami, oszałamiającą grafiką i różnymi elementami rozgrywki. To świetny sposób na „zanurzenie się” w interaktywnym świecie, który otwiera nieskończone możliwości technologii oraz sztucznej inteligencji.
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz