
Masz w garażu klasyczną Suprę A70 lub A80? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość
Producent Toyoty Supra szykuje dla fanów klasycznych modeli nie lada gratkę.
Toyota uruchomiła program GR Heritage Parts Project, żeby wesprzeć kolekcjonerów i pasjonatów klasycznych modeli – samochodów, z którymi wiążą się emocje i wspomnienia. Specjaliści marki odtwarzają kolejne oryginalne części sprzed lat, aby Toyota mogła je produkować i wprowadzać na rynek. Do tej pory z oferty marki mogli skorzystać przede wszystkim właściciele coupe 2000GT. Teraz będą dostępne elementy do dwóch generacji Toyoty Supry z lat 80. i 90.
Właściciele Supry o oznaczeniu A70 od lipca mogą zamawiać do swojego auta pompę sprzęgła i siłownik sprzęgła, przewody hamulcowe, przewód nagrzewnicy oraz pokrętło panelu klimatyzacji.
Od sierpnia dostępny będzie przedni emblemat wykonany ze szkliwa, a w kolejnych miesiącach lista dostępnych części zamiennych zostanie uzupełniona o ochronne listwy boczne, tylny emblemat modelu, wykończenie przednich drzwi oraz tuleje wahacza przedniego zawieszenia. Do kolejnej generacji Supry, czyli modelu o oznaczeniu A80, od lipca będzie można zamawiać wyprodukowany w ramach GR Heritage Parts czujnik tlenu, a w kolejnych miesiącach pojawi się przedni zderzak.
Nowe części będą się pojawiały stopniowo u dealerów Toyoty od 1 lipca 2021 roku. Będą dystrybuowane na tych samych zasadach jak oryginalne komponenty do współczesnych samochodów. Ich produkcja będzie jednak ograniczona w czasie, dlatego po jej zakończeniu części będą dostępne do wyczerpania zapasów. Szczegóły takie jak numery seryjne i okresy produkcji konkretnych elementów będą publikowane na bieżąco na stronie TOYOTA GAZOO Racing od początku lipca.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?