Maserati Ghibli Operanera i Ghibli Operabianca – specjalna edycja stworzona we współpracy z ojcem chrzestnym kultury ulicznej
Nowe partnerstwo jest owocem możliwości, jakie oferuje program indywidualizacji Maserati Fuoriserie, pozwalający klientom stworzyć „własne” Maserati.
Hiroshi Fujiwara to szanowany trendsetter i prawdziwy indywidualista, pionier kultury streetwearowej Tokio z lat 80. Był jednym z pierwszych DJ-ów, którzy „zaimportowali” hip-hop do Kraju Kwitnącej Wiśni, a jako producent i muzyk współpracował z międzynarodowymi gwiazdami.
Jako artysta wizualny specjalizuje się w wyrażaniu nastrojów miejskich doświadczeń. Podobnie jak Maserati, cechuje się zuchwałością i potrafi przełamywać bariery. Teraz, w duchu koncepcji „ITANJI” (japoński termin oznaczający połączenie włoskiego designu oraz japońskiej perfekcji), narodziły się Operabianca i Operanera.

Oba tworzą monochromatyczny duet – jeden „występuje” czerni, drugi w bieli. Łącznie do globalnej sieci trafi 175 tych szczególnych samochodów.
Jednolitość koloru dotyczy nie tylko samego nadwozia, ale także obręczy i klamek w kolorze karoserii. Wnętrze, dla odmiany, wykończono skorą premium i Alcantarą z kontrastowymi srebrnymi wstawkami, pionowymi przeszyciami oraz trójzębem na zagłówkach.

Pasy bezpieczeństwa mają ciemnoniebieski odcień. Wyjątkowym detalem nawiązującym do partnerstwa jest przedni grill: wielkomiejski styl Fujiwary znajduje odzwierciedlenie w specyficznym wzornictwie jego wypełnienia i logo, dostosowanym do wyglądu specjalnej edycji. Z zewnątrz design Ghibli Operanera i Ghibli Operabianca kompletują 20-calowe, matowoczarne obręcze Urano oraz specjalna plakietka z logo Fragment na słupku C.

I jeszcze jeden drobny, ale nie mniej ważny detal – kod M157110519FRG umieszczony pod trzema kultowymi bocznymi wylotami powietrza. Alfanumeryczny tag stanowi przypieczętowanie partnerstwa: pięć pierwszych znaków to kod identyfikacyjny Ghibli, sześć kolejnych cyfr odpowiada dacie pierwszego spotkania Hiroshiego z przedstawicielami Centro Stile Maserati (5 listopada 2019 r.), a ostatnie trzy litery to akronim słowa Fragment.

Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz