
Lexus stworzył kolekcję ubrań inspirowaną modelem NX
Specjalna linia ubrań to efekt współpracy Lexusa i projektanta obuwia Salehe Bembury’ego oraz marki Champion. Jest to już kolejny wspólny projekt Lexusa i Bembury’ego. Wcześniej amerykański projektant opracował wirtualny projekt wnętrza koncepcyjnego Lexusa LZ-F Electrified.
Lexus oraz amerykański projektant obuwia Salehe Bembury wspólnie opracowali nową kolekcję ubrań, która w twórczy sposób łączy charakterystyczne cechy designu obu marek. Kolekcja została oparta na ubraniach sportowych istniejącej od 1919 roku marki Champion.

Inspiracją dla tej współpracy, łączącej języki stylistyczne obu marek, stało się zaangażowanie Lexusa w elektryfikację samochodów. Bembury odniósł się do tego, jak Lexus kładzie nacisk na elektryfikację swojej gamy samochodów, tworząc nową, unikalną koncepcję stylistyczną. Jest to już kolejny wspólny projekt Lexusa i Bembury’ego. Wcześniej amerykański projektant opracował wirtualny projekt wnętrza koncepcyjnego Lexusa LZ-F Electrified.
Kolekcja Lexusa i Salehe Bembury’ego zawiera trzy elementy ubioru w stylu unisex – bluzę z kapturem, T-shirt i czapkę. Ich projekt łączy wyróżniki produktów Bembury’ego – jego logo i odcisk palca, oraz graficzne elementy Lexusa. Symbolem progresywnego podejścia jest zmodyfikowane logo Lexusa. Figura z łukowym sklepieniem, widoczna z przodu i z tyłu koszulki oraz bluzy, służy temu, aby połączyć elementy Lexusa i Bembury’ego w spójną całość. Graficzne akcenty na plecach tworzące ramę dla słowa electrified nawiązują do tylnych świateł nowego Lexusa NX.

Na bazę dla swojej kolekcji Lexus i Bembury wybrali linię Reverse Weave marki Champion i tak dobrali detale swojego projektu, aby uwydatnić narrację stojącą za tą linią. Na przykład, zastosowanie odblaskowego atramentu, który pojawia się na T-shircie i bluzie, reprezentuje ideę elektryfikacji. Tkanina otrzymała ciemnoszary kolor w niestandardowym procesie prania olejem, co nadaje jej niepowtarzalny wygląd. Kolorystyka kolekcji nawiązuje do wnętrza Lexusa NX, a ręcznie wykończona metka w języku angielskim i japońskim na obrębieniu z przodu zbiera w jednym miejscu wszystkie marki pracujące przy tym projekcie.
Ubrania unisex z nowej kolekcji są dostępne wyłącznie na stronie HBX.com.

Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?