
Lexus NX – widziałyśmy ten model na żywo w salonie w Warszawie. Zobaczcie zdjęcia!
Miałyśmy okazję ostatnio zobaczyć na żywo nowego Lexusa NX w salonie Lexus Warszawa Puławska. Co otrzymamy w standardowym wyposażeniu?
Wersja z samoładującym elektrycznym napędem hybrydowym posiada 242 KM, czyli aż o 22% więcej mocy niż Lexus NX 300h poprzedniej generacji. Samochód rozpędza się do 100 km/h w 7,7 sekundy. Z kolei hybryda plug-in o mocy 306 KM przyspiesza od 0 do 100 km/h w nieco ponad 6 sekund i może przejechać w trybie elektrycznym dystans ponad 60 km.

Lexus Safety System +3 jest dostępny w standardzie i zawiera m.in. ochronę przeciwzderzeniową, rozbudowaną o rozpoznawanie rowerzystów i motocyklistów zarówno w dzień, oraz posiada możliwość rozpoznawania ich w nocy.

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że Lexus NX jest dopracowany w najmniejszym szczególe. Świadczą o tym jeden z największych w segmencie projektorów HUD czy zaawansowany system audio Mark Levinson® Premium Surround z 17 głośnikami, a także Hey Lexus! – inteligentny asystent głosowy Lexus Concierge. Klimatyzacja S-Flow jest bardzo wydajna: system wykrywa zajęte fotele i światło słoneczne, dzięki czemu może dopasować temperaturę do potrzeb i preferencji pasażerów.
Najważniejsze fakty o Lexus NX:
Zwiększony rozstaw osi +3 cm – większa przestrzeń
Zwiększony rozstaw kół +3-6 cm – atletyczna sylwetka
Środek ciężkości – 2 cm – lepsze i pewniejsze prowadzenie
95% nowych części
Ekran 14” – Największy w segmencie
Ekran dotykowy Full HD – Intuicyjna obsługa
3,4x szybszy od obecnego systemu
Nawigacja chmurowa
Zdalna klimatyzacja, ogrzewanie siedzeń, otwieranie i zamykanie
Dedykowane usługi dla Plug-in’a – harmonogram i ustawienia ładowania
Aplikacja Lexus link

Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Komentarze: