Katarzyna Frendl

Urocza lampka nocna dla dzieci od Sephora? Kupnem wesprzesz dziewczęta z domów dziecka i rodzin zastępczych w wejściu na rynek pracy

Jak co roku, wśród propozycji prezentowych na zbliżające się Święta, znajdziemy uroczy gadżet - to lampka nocna Sephora dla najmłodszych. Cały dochód z jej sprzedaży Sephora w Polsce przeznacza na realizację programu Fun.Tech.Future.

W perfumeriach stacjonarnych Sephora i na sephora.pl zadebiutowała już kolekcja świąteczna marki, a wśród niej niezwykła lampka nocna Sephora, z której cały dochód ze sprzedaży Sephora w Polsce przekaże dla programu wspierającego młodzież z nieuprzywilejowanych grup społecznych w wejściu na rynek pracy.

Fun.Tech.Future

W czterech dotychczasowych edycjach programu Fun.Tech.Future. udział wzięło już ponad 530 młodych osób. Korzystały one z warsztatów online i webinarów prowadzonych zarówno przez ekspertki fundacji, jak i partnerów projektu takich jak Sephora oraz TikTok. Zrekrutowanych przez Fundację 5 uczestników miało też możliwość odbyć płatne, dwumiesięczne staże w perfumeriach Sephora pod opieką dedykowanych mentorów – pracowników firm, a także wziąć udział w indywidualnych konsultacjach zawodowych, które pomogą im w określeniu swoich celów i dalszej ścieżki kariery.

Lampka nocna dla dzieci Sephora Favorites
Lampka nocna dla dzieci Sephora Favorites

Program Fun.Tech.Future. inicjalnie skierowany był do dziewcząt z domów dziecka i pieczy zastępczych. Wraz z kolejnymi edycjami, organizatorzy zdiagnozowali dodatkowe grupy młodzieży, które potrzebuję wsparcia, motywacji i zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych. Obecnie program adresowany jest do młodych ludzi z szeroko rozumianych grup nieuprzywilejowanych społecznie, które z uwagi np. na miejsce zamieszkania, status społeczny czy ekonomiczny, napotykają na bariery już na samym starcie wchodzenia w dorosłość.

Lampka nocna Sephora

Lampka nocna dla dzieci Sephora Favorites
Lampka nocna dla dzieci Sephora Favorites

Młodzi ze środowisk wykluczonych lub nieprzywilejowanych ze względu na ograniczenia systemu edukacyjnego nie są przygotowani do wymogów współczesnego rynku pracy. A prawda jest taka, że znalezienie pracy, to często dla nich jedyna szansa na lepszą przyszłość i osiągnięcie niezależności finansowej. Oni szczególnie potrzebują wsparcia jakie oferujemy w ramach programu Fun. Tech. Future. przy udziale marek Sephora i TikTok – mówi Olga Legosz, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Staż pozwolił mi poznać tajniki pracy tak ogromnej sieci perfumerii i zagłębić się w reguły obsługi klienta. To była super przygoda. Nie pomyślałabym, że wypełnienie jednego formularza będzie początkiem tylu dobrych doświadczeń i wspomnień – Magdalena Laskowska, uczestniczka stażu Fun.Tech.Future w Sephora w 2022 roku.

Bardzo cieszę się, że już po raz piąty możemy zaprosić naszych klientów w tym bardzo szczególnym czasie do wspólnego działania i dofinansowania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Mamy poczucie, że dzięki tego typu akcjom realnie pomagamy młodym osobom stawiać pierwsze kroki na rynku zawodowym, ale też realizujemy filozofię piękna Sephora, której jednym z elementów jest niesienie pomocy innym – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu i Asortymentu Sephora w Polsce i Czechach. 

Więcej o projekcie Fun.Tech.Future. na: https://sukcespisanyszminka.pl/fun-tech-future/

Lampka Sephora Favorites dostępna jest we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na www.sephora.pl do wyczerpania zapasów.

Cena produktu: 56 zł. 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze