
Kierowcy Toyoty GT86 oraz Subaru BRZ zmierzą się już jutro na Torze Modlin!
Nowością sierpniowej imprezy są odrębne klasyfikacje dla posiadaczy innych aut japońskich marek.
Zawody do tej pory odbyły się w Łodzi oraz w Kielcach, a każda kolejna edycja biła rekordy frekwencji uczestników. „W Europie nie ma drugiej tak dużej ligi przeznaczonej dla jednego konkretnego modelu samochodu Toyoty GT86 i jej bliźniaczej konstrukcji Subaru BRZ” – mówi Yoshua Ono, organizator serii. „Dotychczasowy sukces i popularność naszych zawodów pozwala mi patrzeć z optymizmem w przyszłość. Cieszy rosnąca liczba kierowców, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w bezpiecznych warunkach na torze, zamiast szukać adrenaliny na drogach publicznych” – dodaje.
GT Series dla wszystkich fanów japońskiej motoryzacji
3. edycja ligi Toyota GT Series Polska to jeszcze więcej aut i innowacyjna formuła. Uczestnicy zawodów nie muszą być już posiadaczami modeli GT86 czy BRZ. Organizator otworzył zapisy także dla kierowców innych marek i modeli samochodów pochodzących z Kraju Kwitnącej Wiśni takich jak Mitsubishi, Subaru, Toyota, Mazda, Nissan. Każdy z nich otrzyma osobną klasyfikację pucharową i będzie mógł rywalizować w jednej z siedmiu klas: GT Series, Celica Cup, JDM Open, Subaru, Mitsubishi, Mazda i Nissan.
W klasyfikacji GT Series zawodnicy tradycyjnie rywalizować będą o nagrody i puchary w trzech kategoriach: Race (suma ośmiu najlepszych okrążeń), Time Attack (czas najlepszego okrążenia) oraz Team Battle, gdzie punkty zbierane są drużynowo.
Na miejscu na uczestników będą czekać doświadczeni instruktorzy, którzy pomogą poprawić technikę jazdy. Impreza na Torze Modlin jest też otwarta dla kibiców.
Finałowa edycja Toyota GT Series odbędzie się już 31 października na Torze Łódź.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?