
Ineos ujawnia wnętrze Grenadiera – zobaczcie zdjęcia!
Wnętrze Ineosa Grenadiera zaprojektowano z myślą o zapewnieniu przestrzeni, praktyczności i wszechstronności, jakich oczekują właściciele użytkowych samochodów z napędem 4X4.
„Gdy zaczęliśmy myśleć o wnętrzu Grenadiera, szukaliśmy inspiracji, przyglądając się uważnie nowoczesnym samolotom, łodziom, a nawet ciągnikom, w których przełączniki są rozmieszczone w sposób gwarantujący optymalną funkcjonalność, zwykłe elementy sterujące są pod ręką, a pomocnicze umieszczone są nieco dalej”, powiedział Toby Ecuyer, szef działu projektowego. „Tę samą koncepcję można dostrzec w Grenadierze: układ jest funkcjonalny i logiczny, zaprojektowany z myślą o łatwości obsługi. Jest tu wszystko, co potrzebne, i nie ma niczego, co jest zbędne”.

Przełączniki i pokrętła na konsoli środkowej i podsufitowej są rozmieszczone w dużych odstępach i wyraźnie oznakowane. Zostały również wbudowane i wstępnie podłączone przełączniki wyposażenia dodatkowego, co pozwala dodać do konfiguracji wyciągarki, oświetlenie robocze i inne akcesoria.
Zaawansowane technologie zastosowano tylko wtedy, gdy wpływają korzystnie na praktyczność i użyteczność. System informacyjno-rozrywkowy można obsługiwać za pomocą 12,3-calowego ekranu dotykowego lub pokrętła. Integracja z systemami Apple CarPlay i Android Auto oznacza, że użytkownicy mogą polegać na regularnie aktualizowanej nawigacji zainstalowanej w smartfonie. System nawigacji terenowej umożliwia programowanie, śledzenie i zapisywanie trasy za pomocą punktów orientacyjnych, gdy już dawno opuszczono drogi utwardzone i szlaki.

Grenadiera zaprojektowano z myślą o trwałości, wykorzystując w nim bardzo wytrzymałe materiały. Otwory odpływowe w gumowej podłodze i łatwa do ścierania tapicerka sprawiają, że całe wnętrze można spłukać wodą. Odporne na wodę i zabrudzenia fotele Recaro zapewniają ergonomiczne podparcie i komfort na drodze i w terenie. Dla osób, które chcą zostawić błoto i piasek poza samochodem, dostępna jest wersja z wykładzinami dywanowymi i skórzaną tapicerką.
Przestrzeń bagażowa została maksymalnie wykorzystana dzięki suchemu schowkowi pod tylnym siedzeniem, zamykanemu schowkowi w konsoli centralnej oraz bezpiecznym schowkom bocznym w tylnej części ładunkowej. Pojazd można także personalizować dzięki szerokiej gamie opcji wnętrza i akcesoriów, które pomogą każdemu właścicielowi skonfigurować Grenadiera zgodnie z indywidualnymi wymogami.

Dirk Heilmann, dyrektor generalny INEOS Automotive, powiedział: „Wnętrze i nadwozie Grenadiera zaprojektowano tak, aby spełniał on swoje zadanie, czyli dostarczał ludzi i ich sprzęt na miejsce docelowe — komfortowo, bezpiecznie i bez zbędnego zamieszania. To się po prostu sprawdza”.
130 prototypów Grenadierów z drugiej fazy produkcji znajduje się obecnie w połowie drogi do pokonania 1,8 miliona kilometrów podczas wyczerpujących testów przeprowadzanych na całym świecie. Następny etap: wydmy Maroka.

Rezerwacje na samochody będzie można składać od października 2021 roku, a dostawy rozpoczną się w lipcu 2022 roku.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?