
Hyundai wspiera… kobiecą piłkę nożną!
Hyundai będzie sponsorował cztery kluby kobiece, w tym finalistki Ligi Mistrzów UEFA Kobiet z zeszłego sezonu - Chelsea FC Women.
Nowy sezon piłkarski zbliża się ku początkowi. Kibiców na całym świecie czeka kolejne dziewięć miesięcy sportowych emocji. Aby uczcić tę okazję, Hyundai Motor opublikował film, który podkreśla współpracę marki z pięcioma europejskimi klubami, a także kluczową rolę, jaką fani odgrywają w przyczynianiu się do sukcesu swoich zespołów:
Hyundai jest dumnym partnerem kobiecych i męskich drużyn największych europejskich klubów piłkarskich, jesteśmy bardzo podekscytowani nadchodzącym sezonem. Kibice są siłą napędową każdej drużyny i nie możemy się doczekać, aby powitać ich z powrotem na stadionach w sezonie 2021/22. Przez cały sezon będziemy również współpracować z naszymi klubami partnerskimi nad kilkoma ekscytującymi akcjami sponsoringowymi, więc bądźcie czujni!
Po krótkiej letniej przerwie piłkarskie kluby, których partnerem jest Hyundai, wkroczą w nowy sezon z nadzieją na kontynuację pasma sukcesów. Po raz pierwszy logo Hyundai pojawi się na rękawach koszulek Chelsea FC i Atletico Madryt podczas meczów Ligi Mistrzów UEFA. Logo producenta samochodów pojawi się także na koszulkach zawodników AS Roma. Obecność Hyundaia będzie również mocno widoczna w niemieckiej Bundeslidze. Firma nawiązała partnerstwo z zespołem Hertha BSC oraz Eintrachtem Frankfurt – tegorocznym kandydatem do udziału w rozgrywkach Ligii Europy UEFA
Poza zaangażowaniem w sponsoring drużyn męskich, Hyundai po raz kolejny będzie widoczny w najważniejszych europejskich ligach piłki nożnej kobiet. Marka angażuje się w partnerstwo klubów kobiecych, w tym Chelsea FC Women, AS Roma Women, Atletico Madrid Femenino i Eintracht Frankfurt Women.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?