
Hyundai Kona N już w sprzedaży! Ile kosztuje „hot SUV”?
Pierwszy „hot SUV” z serii N wyposażono w silnik 2.0 T-GDI o mocy 280 KM i 8-biegową dwusprzęgłową skrzynię biegów. Hyundai Kona N osiąga prędkość maksymalną 240 km/h, a 0 od 100 km/h przyspiesza w zaledwie 5,5 sekundy. Ile trzeba za niego zapłacić?
Hyundai wprowadził do sprzedaży zupełnie nowy model Kona N, miejski kompaktowy, sportowy „hot SUV”, który ma łączyć ekscytujące osiągi ze zrównoważonymi, codziennymi wrażeniami z jazdy. Jest to pierwszy model marki łączący nadwozie typu SUV z mocnymi osiągami, charakterystycznymi dla sportowych modeli Hyundai.
Hyundai Kona N – do „setki” w zaledwie 5,5 sekundy
Pierwszy „hot SUV” z serii N wyposażono w czterocylindrowy silnik 2.0 T-GDI o mocy 280 KM, lekkie, 19-calowe kute felgi aluminiowe oraz specjalne sportowe fotele. Natomiast elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy przedniej osi (e-LSD) oraz 8-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów (N DCT) zapewni jeszcze bardziej sportowy, wyczynowy charakter samochodu.
Nowa Kona N osiąga prędkość maksymalną 240 km/h, a 0 od 100 km/h przyspiesza w zaledwie 5,5 sekundy, przy wykorzystaniu funkcji Launch Control.
Hyundai Kona N – cena
Hyundai Kona N jest oferowany w bogato wyposażonej wersji N Performance, której cena wynosi 169 900 złotych. Dodatkowo oferowane są pakiety Luxury oraz Sport.
W skład kosztującego 9 900 złotych Pakiet Sport wchodzą fotele przednie sterowane elektrycznie, tapicerka skórzano-zamszowa N, fotele przednie i tylne podgrzewane, fotele przednie wentylowane, asystent monitorowania martwego pola (BCA), asystent ostrzegania o ruchu poprzecznym (RCCA), inteligentne ostrzeganie o ograniczeniach prędkości (ISLW).
Pakiet Luxury zawiera elementy pakietu Sport, a także elektrycznie sterowane okno dachowe i tapicerkę skórzaną N, a jego cena wynosi 12 900 złotych.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?