
Gosia Rdest weźmie udział w testach W Series!
Gosia Rdest otrzymała zaproszenie na przedsezonowe testy kobiecej serii wyścigowej, W Series. Czy to oznacza, że w tym sezonie zobaczymy polską zawodniczkę rywalizującą z innymi kobietami w serii towarzyszącej Formule 1?
Zawodniczki W Series wracają do ścigania! Po 646 dniach przerwy po końcowej rundzie sezonu 2019 fani po raz kolejny mają szansę zobaczyć je za kierownicą Tatuusów T-318. Pięciodniowe, przedsezonowe testy ruszyły w poniedziałek na Anglesey Circuit, 3.4-kilometrowym torze w Walii. Uczestniczy w nich 20 zawodniczek.
Zaproszenie do wzięcia udziału w testach W Series otrzymała między innymi Gosia Rdest:
Nawet nie wiecie jak się cieszę z powrotu do single-seaterów. Jazda bolidem jest naprawdę czymś niesamowitym. Nie będę ukrywać, ogromnie mi tego brakowało. Oficjalnie potwierdzam, że najbliższe dni spędzę na torze Anglesey Circuit wraz z innymi zawodniczkami W Series biorąc udział w przedsezonowych testach.

Do wzięcia udziału w testach zaproszono również Abbi Pulling i Caitlin Wood. Zrezygnowano z selekcji nowych zawodniczek, ale nie zapadła jeszcze decyzja, czy Rdest, Wood i Pulling zaliczą sezon w Tatuusach T-318.
Kobieca seria wyścigowa miała wystartować na Circuit Paul Ricard, jednak w związku ze zmianą kalendarza Formuły 1, której serią towarzyszącą jest W Series, pierwszą rundę przeniesiono na tor Red Bull Ring (25-27 czerwca). Na tym samym torze odbędzie się druga runda zawodów (2-4 lipca), a następnie zaplanowano wyścigi na Silverstone, Hungaroringu, Spa-Francorchamps, Zandvoort, COTA i Autodrómo Hermanos Rodriguez.
Najnowsze
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
Volvo Cars Tech Hub w Krakowie obchodzi drugą rocznicę działalności. Firma chwali się, że to właśnie tam powstały kluczowe technologie dla nowego elektrycznego sedana ES90. Ale czy rzeczywiście polscy inżynierowie mieli tak duży wpływ na ten samochód? Przyjrzyjmy się faktom. -
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
-
Polskie warsztaty na skraju bankructwa? Długi sięgają 458 mln zł, a wiarygodność płatnicza spada
-
Elektryczny SUV – sprawdź model EX90 od szwedzkiej marki Volvo