Ford Tourneo Custom w wersji plug-in hybrid. Jaki ma zasięg?
Czy wersja plug-In hybrid to rozwiązanie dla firm, które chcą korzystać z nowoczesnych środków transportu umożliwiających m.in. wjazd do stref zerowej emisji w największych miastach, z uwagi na tryb całkowicie elektrycznej jazdy?
Ford Tourneo Custom to jedyny pojazd z swoim segmencie, który oferuje sześć pojedynczych siedzeń z możliwością ich dowolnego ustawienia. To zapewnia klientom najwyższą elastyczność w konfiguracji modelu i formie użytkowania tylnej części kabiny samochodu. Ustawienie tylnych rzędów w formacie konferencyjnym zapewnia doskonały dostęp i lepszą interakcję między pasażerami.
Pasażerowie z tylnych siedzeń, docenią również bardziej efektywny system klimatyzacji oferujący szybsze chłodzenie lub ogrzewanie, sześć portów USB oraz 10-głośnikowy system audio dostrojony pod kątem bogatego i zrównoważonego dźwięku, niezależnie od układu tylnych siedzeń.
Standardowe wyposażenie obejmuje, aktywowany głosem, system komunikacji i rozrywki SYNC 3 firmy Ford, zapewniający pełną kompatybilność z Apple CarPlay i Android Auto, wyposażony w 8-calowy kolorowy ekran dotykowy.
Model ten może być ładowany z sieci elektrycznej w celu jazdy bezemisyjnej – umożliwiając ośmioosobowemu pojazdowi poruszanie się w coraz większej liczbie stref dostępnych dla pojazdów o bardzo niskiej emisji, które są wprowadzane w całej Europie m.in. w Krakowie. Zaawansowany hybrydowy układ napędowy zapewnia bezemisyjny zasięg jazdy do 50 km. W trybie pracy z silnikiem spalinowym, zasięg może przekroczyć nawet 500 km.
Oczywiście Tourneo Custom jest również wyposażony w zaawansowane, 2-litrowe silniki wysokoprężne Ford EcoBlue, dzięki którym jest mocniejszy i bardziej wydajny niż kiedykolwiek wcześniej, zapewniając do 185 KM oraz 415 Nm momentu obrotowego. Klienci mogą zdecydować, czy wolą skrzynię manualną czy też automatyczną 6-biegową.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP