
Ford Mustang Ice White Appearance Package to ukłon w stronę lat 90.
Ford wszedł do swojej szafy i wyciągnął dwa, wyjątkowe białe stroje dla Mustanga i Mustanga Mach-E. Oficjalnie nazywany pakietem Ice White Appearance Package, robi dokładnie to co myślisz - pokrywa oba modele białą farbą.
Całość przywodzi na myśl Mustanga Triple Vibrant White Feature z 1993 roku. Ford wyprodukował tylko 1500 egzemplarzy Triple White. Teraz słynna biel powraca…

2022 Mustang Coupe Ice White Appearance Package
Dostępne w wersjach GT i EcoBoost, coupe są pomalowane na kolor Oxford White i ozdobione pasującymi emblematami Oxford White oraz osadzone na unikalnych 19-calowych kołach w tym samym odcieniu.

Wewnątrz Ford postanowił nie wracać do 1993 roku; oryginalne Mustangi Triple Vibrant White Feature były całkowicie białe z wyjątkiem deski rozdzielczej. Modele z 2022 roku mają jedynie białe wstawki w czarnych skórzanych siedzeniach, w drzwiach i białą okładzinę deski rozdzielczej.
2022 Mustang Mach-E Ice White Appearance Package
W Mach-E tylko wersja Premium jest uprawniona do gry w tego typu przebieranki. Elektryk został pomalowany na kolor Star White Metallic Tri-Coat, ale jego emblematy z przodu i z tyłu są w kolorze Oxford White.

W odróżnieniu od wersji spalinowej, wewnątrz samochodu na prąd jest zdecydowanie więcej bieli – całkowicie zakrywa siedzenia, a także konsolę środkową i podłokietnik. Na desce rozdzielczej biała skórzana tapicerka łączy się z jasnym srebrnym metalicznym wykończeniem z heksagonalnym wzorem.
Zamówienia na białe Mustangi otworzą się jesienią tego roku, a do salonów trafią dopiero na początku 2022 roku.
W 1993 roku na drogi wyjechał także Triple Canary Yellow Feature Mustang. Nie zdziwimy się, jeśli one również powrócą.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?