
Ferrari F8 Spider po tuningu Novitec wygląda spektakularnie! Jest szybkie jak rakieta
Tunerzy z zespołu Novitec doskonale znają się na swoim fachu. W portfolio mają modyfikacje dla takich samochodów jak McLaren 720s, Lamborghini Huracan czy Ferrari F8 Tributo. Teraz przyszedł czas na kolejny supersamochód z Maranello.
Inżynierowie Novitec doskonale wiedzą, co zrobić, by najbardziej ekscytujące samochody sportowe na świecie były jeszcze bardziej ekscytujące. Ostatnio do ich warsztatu trafiło Ferrari F8 Spider, które po kuracji wzmacniającej w garażu Novitec szokuje mocą i parametrami! Dodatkowo inżynierowie postarali się, by Ferrari F8 Spider po ich tuningu było bardziej praktyczne. Co to oznacza?

Specjaliści z działu silników opracowali ulepszenia, aby 3,9-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem był jeszcze bardziej wydajny niż seryjny. Dzięki tuningowi silnika moc Ferrari F8 Spider wzrasta do 802 KM przy 8000 obr/min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 898 Nm przy 3100 obr/min. Samochód od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 2,6 sekundy, a jego prędkość maksymalna to ponad 340 km/h.
Opracowano także nowy układ wydechowy Novitec i 100-ogniwowe katalizatory metalowe. Teraz wydech w F8 Spider jest dostępny z systemem zarządzania dźwiękiem – za pomocą kontroli klap wydechowych. Końcówki wydechu mogą być wykończone złotem próby 999 – wszystko po to, aby zoptymalizować odprowadzanie ciepła.

Inżynierowie z Novitec postarali się, by Ferrari F8 Spider po ich tuningu było bardziej praktyczne. Przód samochodu (przednią oś) można podnieść o 4 centymetry, naciskając po prostu przycisk w kokpicie – chodzi o komfort jazdy po krawężnikach, „leżących policjantach” lub rampach parkingowych. Przód wraca do swojej pierwotnej pozycji po kolejnym naciśnięciu przycisku lub dzieje się to automatycznie po osiągnięciu prędkości 80 km/h.
Ferrari F8 Spider przystrojono w „designerski ubiór” z lekkiego, ale bardzo wytrzymałego włókna węglowego. Aerodynamika sportowego auta została dopracowana w tunelu aerodynamicznym.
Przedni spojler nadaje samochodowi szczególnie charakterystyczny wygląd, a przy okazji – jak zapewnia tuner – stabilizuje prowadzenie auta przy dużych prędkościach. Skrojone na miarę elementy z karbonu na masce, lusterkach bocznych i obramowania tylnych świateł dodają zdecydowanie sportowego charakteru i są inspirowane wyglądem bolidów Formuły 1.

Charakterystyczny wygląd tego supersportowego auta to oczywiście także zasługa niezwykle szerokich felg i opon. Vossen, amerykański producent wysokiej klasy felg aluminiowych, wyprodukował specjalne, szyte na miarę felgi do tego modelu. Aby jeszcze bardziej podkreślić klinowy kształt samochodu sportowego, na tylnej osi zastosowano koła o średnicy o cal większej, niż z przodu.
Przednia oś jest wyposażona w felgi w rozmiarze 9Jx21, a tylna 12jx22, z oponami w rozmiarze 255/30 ZR 21 i 335/25 ZR 22.

Novitec oferuje również ekskluzywne, szyte na miarę wyposażenie wnętrza dla Ferrari F8 Spider. Firma zapewnia, że może zaprojektować kokpit z najlepszej skóry i Alcantary w dowolnym kolorze.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?