
Extreme E: Andretti United wygrywa Arctic X Prix! Walka o mistrzowski tytuł nadal trwa
W trzeciej rundzie Extreme E triumfowali Catie Munnings i Timmy Hansen, reprezentujący barwy zespołu Andretti United.
Arctic X Prix w Kangerlussuaq na Grenlandii zapewniło kibicom niesamowite emocje. Już od piątkowego Shakedown aż po ostatnie chwile finałowego wyścigu, arktyczna rywalizacja Extreme E trzymała w napięciu.
Zespół Andretti United triumfował w Arctic X Prix, po niezwykle zaciętej i obfitującej w zwroty akcji rywalizacji.
Sébastien Loeb z X44 objął prowadzenie na pierwszym okrążeniu finałowego wyścigu i do zmiany oddalił się na 18,3 sekundy od Molly Taylor z ekipy byłego mistrza świata Formuły 1, Nico Rosberga. Niestety, w strefie zmian X44 stracił dużo czasu, z powodu zmiany przebitego, prawego tylnego koła.
Po zmianie Timmy Hansen z Andretti United wyjechał tuż przed Johanem Kristofferssonem i Mikaelą Åhlin-Kottulinsky. Carlos Sainz wyprzedził Cristinę Gutiérrez. Kristoffersson zaciekle atakował Hansena, ale po skoku musiał na nowo uruchomić elektryczny SUV Odyssey 21 i spadł na koniec stawki.
Timmy Hansen minął metę finałowego wyścigu 4,1 sekundy przed Mikaelą Åhlin-Kottulinsky. Carlos Sainz finiszował jako trzeci – 0,04 sekudny przed Cristiną Gutiérrez, która została ukarana 5 sekundami za zjazd z trasy.
Wyniki finału Arctic X Prix
- Andretti United – Catie Munnings/Timmy Hansen
- JBXE – Kevin Hansen/Mikaela Åhlin-Kottulinsky
- ACCIONA | Sainz XE Team – Laia Sanz/Carlos Sainz
- X44 – Sébastien Loeb/Cristina Gutiérrez
- Rosberg X Racing – Molly Taylor/Johan Kristoffersson
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?