Dacia Duster po liftingu – znamy polskie ceny! Zaczynają się już od 49 900 złotych!
Cztery lata po premierze drugiej generacji Dacia Duster przeszła lifting. Zmiany nie są bardzo spektakularne, ale zdecydowanie kilka z nich jest na plus. Ile kosztuje odmłodzona Dacia Duster? Znamy ceny!
Dacia Duster przeszła ostatnio lifting, w ramach którego delikatnie zmieniła się wizualnie tu i tam. Na pierwszy rzut oka trudno dostrzec jakiekolwiek różnice w wyglądzie odnowego Dustera. Po dokładniejszej analizie widać całkowicie przeprojektowane oświetlenie z wstawkami LED do jazdy dziennej – nawiązujące do nowego Sandero, ale nie identyczne. Podobnie jest z tyłu, gdzie lampy w technologii LED zyskały nowocześniejszą grafikę 3D. Przy okazji ciekawostka, Duster został pierwszym modelem Dacii, który ma LED-owe kierunkowskazy.
Dacia Duster po liftingu – ceny
W cenniku odnowionej Dacu Duster pojawią się benzynowe TCe o mocach 90, 130 i 150 KM, a także odmiana ECO-G z fabrycznym zasilaniem LPG oraz diesel. Najtańsza jest wersja z silnikiem TCe 90 z 6-biegową skrzynią manualną, której ceny zaczynają się od 49 900 złotych (w najwyższej wersji wyposażenia będzie kosztować 68 400 złotych). Najdroższa jest Dacia Duster z silnikiem TCe 150 z EDC, której ceny zaczynają się od 86 000 złotych. Ceny Daci Duster z silnikiem diesla zaczynają się od 78 500 złotych. Ceny odmiany z LPG startują od 58 400 złotych.
Dacia Duster po liftingu – wersje wyposażenia
Najtańsza wersja wyposażenia Access z silnikiem TCe 90 za 49 900 złotych oferuje kierowcy między innymi ABS, ESP, ASR, HSA, 6 poduszek powietrznych, przednie szyby elektryczne, centralny zamek, LED-y, czujnik zmierzchu, felgi stalowe 16″ i biały lakier. Koło zapasowe to koszt dodatkowych 700 złotych.
W odmianie Essential do podstawowego pakietu dochodzi do tego system Plug&Music z DAB, MP3, USB i Bluetooth, kierownica z regulacją w dwóch płaszczyznach, składana i dzielona kanapa. Opcjonalnie za 2500 złotych można dokupić manualną klimatyzację. Kierownica obszyta skórą i tempomat to cena 1000 złotych.
W wersji wyposażenia Comfort kierowca dostaje w standardzie 8-calowy ekran, klimatyzację manualną, czujniki parkowania z tyłu, światła przeciwmgłowe, skórzaną kierownicę, tempomat, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, tylne szyby sterowane elektrycznie i aluminiowe felgi 16″. Za dopłatą dostępne są nawigacja, kamera cofania i system monitorowania martwego pola.
Najbogatsza wersja wyposażenia, czyli Prestige, oferuje automatyczną klimatyzację, monitorowanie martwego pola, kamerę cofania, schowk w konsoli centralnej i regulowany podłokietnik. Za 1000 złotych można dokupić dostęp bezkluczykowy, a za 700 złotych podgrzewane fotele.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach